پیام سپاهان
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت:
تغییر مدیران باید به بهبود شرایط کار و تولید کمک کند
پنجشنبه 20 تير 1398 - 14:22:00
پیام سپاهان - معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اصفهان از تاثیرگذارترین استان‌ها در مجموعه صنعت کشور به شمار می رود و در بسیاری از شاخص‌ها دارای برترین رتبه‌ها است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان عباس قبادی، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، اظهار کرد: جابجایی‌ در جایگاه‌های گوناگون مدیریتی دوری ناپذیراست، چراکه این امر باید به بهبود شرایط کار و تولید کمک کند.
وی ادامه داد: اصفهان از تاثیرگذارترین استان‌ها در مجموعه صنعت کشور به شمار می رود و در بسیاری از شاخص‌ها دارای برترین رتبه‌ها است، لذا امیدواریم تغییر مدیریتی بتواند این استان را چون گذشته در سطح کشور بیش از پیش بر سر زبان ها آورد و روند توسعه و تولید را در این استان گسترش دهد.
همچنین رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در آیین معارفه خود، گفت: تولید و ساخت در این استان به صورت جدی دنبال خواهد شد، چراکه هفت محور و 35 برنامه در وزارتخانه تعریف شده است.
ایرج موفق افزود: باید سعی شود از صنایعی که آب مصرفی کمی دارند در استان اصفهان بیشتر حمایت کنیم، زیرا صرفه جویی درآب و انرژی، در این منطقه باید به صورت جدی باید مطرح شود.
وی خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید بدون هرگونه نگاه سیاسی در این استان انجام خواهد شد و در زمینه‌های فنی و کارشناسی سعی می‌کنیم از بهترین افراد استفاده کنیم.
رئیس جدید سازمان صنعت معدن تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه ضعف در تجارت یکی از مشکلات فراروی اقتصاد این استان است، خاطرنشان کرد: در این راستا باید محصولات را با ساز و کار بهتری وارد بازار کنیم، زیرا مشتری‌یابی در عرصه داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103097/تغییر-مدیران-باید-به-بهبود-شرایط-کار-و-تولید-کمک-کند
بستن   چاپ