پیام سپاهان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:
حال اقتصادی اصفهان اصلا مساعد نیست
پنجشنبه 20 تير 1398 - 14:46:36
پیام سپاهان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: اگر از یکدیگر تعریف کنیم نتایج مناسبی به دنبال ندارد و اگر ما با عدد و رقم صحبت کنیم شاید بشود از یکدیگر بهتر تعریف کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سید حسن قاضی عسگر پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، اظهار کرد: مسئولیت‌هایی از قبیل ریاست این سازمان همچون مسابقات دو امدادی است و در هر مقطعی چوب دست یک نفر می‌رود.
وی ادامه داد: امیدواریم ریاست هر دوره بهتر و کامل کننده دوره گذشته باشد، اما مدتی بر این هستیم تا شاخص های مشخصی را در مسائل اقتصادی به دست آوریم، اینکه دور هم جمع شویم و از یکدیگر تعریف کنیم نتایج مناسبی به دنبال ندارد و اگر ما با عدد و رقم صحبت کنیم شاید بشود از یکدیگر بهتر تعریف کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان با تقدیر از زحمات اسرافیل احمدیه، تصریح کرد: آنچه که من به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به شما می‌گویم این است که حال اقتصادی استان اصلا مساعد نیست و باید نهایت تلاش را در این زمینه به حداکثر برسانیم.
وی تاکید کرد: ما در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و بعضا شاهد اقدامات ستون‌‌های پنجم در استان هستیم و آنان نمی گذارند کارها به درستی پیش رود، لذا باید گفت در این عرصه نیازمند مدیران پویا و جسور هستیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103098/حال-اقتصادی-اصفهان-اصلا-مساعد-نیست
بستن   چاپ