پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
بسیج ارتش بزرگ اسلام است
جمعه 21 تير 1398 - 16:12:21
پیام سپاهان - امام جمعه اصفهان گفت: بسیج، ارتش بزرگ اسلام است و نیاز به آموزش و بصیرت در عرصه‌های مختلف و حضور در عرصه‌های اجتماعی دارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نمازجمعه اصفهان اظهار کرد: زمانی که پهلوی اول دستور کشف حجاب را صادر کرد، مؤمنان در مسجد گوهرشاد تجمع کردند و مزدوران مردم زیادی را به خاک و خون کشیدند.
وی افزود: افرادی که در آن روز برای حفظ یکی از واجبات الهی قیام کردند فداکاری را به اوج رساندند، اما امروز افرادی را می‌بینیم که عمداً می‌خواهند منفعل باشیم.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: بسیج، ارتش بزرگ اسلام است و نیاز به آموزش و بصیرت در عرصه‌های مختلف و حضور در عرصه‌های اجتماعی دارد.
آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: چرا عده ای به منظور انجام اعمال خارج از عرف در خیابان‌های مرکز شهر جمع می شوند؛ کسی که علنی مقابل اسلام برنامه و فعالیت می‌کند معنا ندارد در جامعه اسلامی جایی برای فعالیت داشته باشند، لذا باید پرونده این افراد در دستگاه‌های اطلاعاتی مشخص باشد.
وی تاکید کرد: عده قلیلی در جامعه می‌خواهند هنجارشکنی کنند که باید اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج برای مقابله با آنها به وظایف خود عمل کنند و نیازی به برخورد فیزیکی نیست بلکه با مهربانی منع شوند و کسی بار خود را بر دوش دیگری نیندازد.
خطیب جمعه اصفهان اظهار کرد: نیروی انتظامی در جرایم علنی وظیفه دارد و باید با خودروهایی که راکبان آنها اقدام به کشف حجاب می‌کنند مقابله کند.
طباطبایی نژاد گفت: امسال حجاج ما به سفر خانه خدا می‌روند ولی عربستان سعودی سختگیری‌های بسیاری در برابر مردم ما دارد و در عین حال ادعای اسلام می‌کنند و حتی سوخت هواپیما را به ما نمی‌دهند و مانع انجام مراسم برائت و خواندن دعای فرج می‌شوند.
وی افزود: برخی بدهکاران مالیاتی در تقلب نمونه‌اند و شرکت‌های میلیاردی را با 2 میلیون تومان به نام افراد بیچاره ثبت می‌کنند، غربی‌ها با همه پلیدی فرهنگ خوبی در مالیات دارند، بسیاری از کشورها نفت ندارند اما کشور را با مالیات اداره می‌کنند و مردم آن‌ها دغدغه پرداخت مالیات دارد که این نشان از تمدن است و اگر تمدن دینی شود به سطح بالاتری می‌رسد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103113/بسیج-ارتش-بزرگ-اسلام-است
بستن   چاپ