پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
شورای شهر با صاحب نظران مشورت کند/کرامت انسانی را لحاظ کنید
جمعه 21 تير 1398 - 16:12:29
پیام سپاهان - اردستان - امام جمعه اردستان با اشاره به موضوع برکناری شهردار اردستان گفت: بهتر بود شورای شهر در جلسات خود از مشورت صاحب نظران همچون نماینده مجلس، فرماندار و امام جمعه استفاده می‌کردند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: بداخلاقی موضوعی است که متأسفانه دامنگیر جامعه شده و اخلاقی که ائمه به آن سفارش مؤکد دارند و می‌گویند بداخلاقی کار خوب را هم از بین می‌برد.
وی افزود: گرامی می‌داریم سالروز کشتار فجیع مدافعان حجاب توسط مردم غیرتمند مشهد در خصوص مقابله با بی حجابی در 21 تیر سال یکهزار و 314 که تعدادی از مردم شهید شدند و این روز به عنوان عفاف و حجاب در کشور نامگذاری شد.
انتقاد از عدم شرکت بعضی از مسئولان در همایش عفاف و حجاب
امام جمعه اردستان ضمن انتقاد از مسئولانی که در همایش عفاف و حجاب شهرستان شرکت نداشتند گفت: عفاف و حجاب سرمایه‌ای بزرگ برای زنان ماست و سلامتی زنان جامعه به همین عفاف و حجاب است و بهتر بود برای بزرگداشت این روز شرکت می‌کردند.
حجت الاسلام دهشیری افزود: بی عرضگی اروپاییان در اجرایی نکردن 11 مصوبه برجامی برای همه هویدا شد و ایران هم طبق فرصتی که داده بود نسبت به موارد برجامی خود اقدام کرد.
خوش خدمتی انگلیسی‌ها به آمریکا در توقیف نفتکش
وی افزود: انگلیس برای خوش خدمتی به آمریکا مجبور به توقیف کشتی نفتکش ایران شدند که مسئولان سیاسی و نظامی کشور هشدارهای لازم را به آنان داده‌اند.
حجت الاسلام دهشیری ابراز داشت: شیخ زکزاکی در سال 58 یکی از مریدان امام خمینی (ره) بود که در ایران به خدمت امام خمینی (ره) می‌آید و توانست 15 میلیون مسلمان پرشور را در نیجریه تربیت کند که توسط رژیم صهیونیستی مورد فشار و شکنجه قرار گرفته و از صدای مدعیان حقوق بشر خبری نیست.
وی افزود: موضوع برکناری شهردار اردستان و تصمیمات شورا در فضای مجازی زیاد شده که باید بگوییم افراد برای کار قانونی خود نباید ملامت شوند اما هر تصمیمی که گرفته می‌شود بدانند که بازتاب اجتماعی دارد.
شورای شهر از مشورت صاحب نظران استفاده کند
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه اقدام شورا بازتاب اجتماعی دارد افزود: بهتر بود شورای شهر در جلسات خود از مشورت صاحب نظران همچون نماینده مجلس، فرماندار و امام جمعه استفاده می‌کردند و نظر می‌خواستند که چند وقتی است از دعوت آنها در جلساتشان خبری نیست.
وی ابراز داشت: توسط مردم سوال می‌شود شهرداری که کمتر از 20 ماه توسط شورا انتخاب شده چه اشکالی وجود داشت که باید با عجله آن را بردارید و تا انتخاب شهردار بعدی شهر را دچار مشکلاتی کنید که شهر بدون شهردار گذاشتن اصلاً صلاح نیست.
حجت الاسلام دهشیری افزود: افکار عمومی را اغنا کردن مهم است، لذا سوال برانگیز است که در روز شهردار نسبت به برکناری یا استعفای آن اقدام کنید و بدانید ارزش و کرامت افراد باید در دهه کرامت حفظ شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103114/شورای-شهر-با-صاحب-نظران-مشورت-کند-کرامت-انسانی-را-لحاظ-کنید
بستن   چاپ