پیام سپاهان
امام جمعه موقت کاشان:
توجه به منشور استقامت امام خمینی(ره) ضروری است
جمعه 21 تير 1398 - 16:29:29
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه موقت کاشان با اشاره به منشور استقامت امام خمینی(ره) گفت: این منشور عزت و ایستادگی در برابر جهانخواران است که امام در آن خط سیر آینده کشور و نظام را ترسیم کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی احتشام در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به تبادل پول نقد ایران و امریکا در قبال تحویل جاسوس آمریکایی اظهار داشت: این تبادل پول نقد تنها به دلیل اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و رذیلت آمریکا و هم پیمانشان را نشان داد و بر همین اساس حق را باید با تکیه بر قدرت و اقتدار و توانمندی خود از دشمن گرفت.
وی ضمن تاکید بر کمک به تمامی کشورهای جهانی در مبارزه با آمریکا و صهیونیست جهانی افزود: هرکس امروز در هر کجای دنیا در برابر آمریکا و اسرائیل و صهیونیست جهانی بایستد و از ما کمک بخواهد به او کمک خواهیم رفت.
امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به عملکرد مثبت دستگاه قضایی ابراز داشت: باید از حضور ناگهانی و سرزده رئیس قوه قضائیه در بین مردم و شنیدن مشکلات مردم تقدیر و تجلیل کرد اما باید توجه داشت نباید در دستگاه قضایی فساد باشد چراکه این موضوع به مراتب سخت تر و مخرب تر در سایر دستگاه ها است.
وی با بیان اینکه منشور استقامت امام خمینی (ره) منشور عزت و ایستادگی در برابر جهانخواران است، گفت: امام خمینی (ره) در این منشور خط سیر آینده کشور و نظام را ترسیم کرده است اما متأسفانه آنگونه که باید جدی گرفته نشد و حوزه و دانشگاه و شخصیت‌های علمی کشور به آن اعتنا نکردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103115/توجه-به-منشور-استقامت-امام-خمینی(ره)-ضروری-است
بستن   چاپ