پیام سپاهان
سرپرست تامین اجتماعی اردستان:
82 کارگاه تولیدی در اردستان از طرح بخشودگی جرائم برخوردار شدند
شنبه 22 تير 1398 - 10:38:32
پیام سپاهان - اردستان- سرپرست تامین اجتماعی اردستان گفت: پرداخت بخشودگی جرائم مشمول کارگاه های متاثر از تحریم‌های ظالمانه، نوسانات ارزی و بحران کارگاهی می‌شود و 82 کارگاه اردستان از این طرح برخودار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا تاجرزاده صبح شنبهدر نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: سال 98 برای تامین اجتماعی سال توسعه غیر حضوری نامگذاری شده و پنج خدمتی که قبلاً ارائه می‌شد به 40 خدمت افزایش یافته است.
وی افزود: 68 درصد از جامعه 42 هزار نفری شهرستان اردستان از خدمات تامین اجتماعی برخوردار هستند.
سرپرست تأمین اجتماعی شهرستان اردستان گفت: تامین اجتماعی اردستان جمعیتی حدود 28 هزار نفر را خدمات رسانی می‌کند که از این مقدار تعداد سه هزار و 500 نفر آن را مستمری بگیران تشکیل می‌دهند.
تاجرزاده افزود: ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی و همچنین بازرسی الکترونیکی در این اداره انجام می‌شود که بخش بازرسی قبلاً به صورت کاغذی اجرا می‌شد.
82 کارگاه اردستان از بخشودگی جرائم استفاده کرده اند
وی ابراز داشت: پرداخت بخشودگی جرائم برای سه گروه از جمله تحریم‌های ظالمانه، نوسانات ارزی و بحران کارگاهی پرداخت می‌شود و بر این اساس در سال گذشته 90 مسئول کارگاه برای دریافت خدمات این بخش مراجعه و 82 کارگاه از خدمات این طرح برخوردار شده اند.
سرپرست تأمین اجتماعی شهرستان اردستان افزود: در بخش امور بیمه شدگان برای وصول کمک هزینه‌های ازدواج و درآمدها 935 سند تعهدات کوتاه مدت انجام شده است.
وی با بیان اینکه در سطح شهرستان بیمه‌های زنان خانه دار و دانشجویان انجام می‌شود افزود: تا پایان خرداد 98 تعداد 239 نفر زن خانه دار بیمه شده اند.
تاجر زاده افزود: تامین اجتماعی اردستان تعداد یک هزار و 700 بازنشسته دارد که بالغ بر 27 میلیارد ریال در ماه دریافتی دارند و در هر ماه 30 نفر بر این آمار اضافه می‌شود.
وی از ارائه خدمات غیر حضوری در این مرکز خبر داد و افزود: از زمان ارائه گونه خدمات، 20 درصد از مراجعه کنندگان به تامین اجتماعی کاسته شده و در کنار آن طرح حذف دفترچه درمانی هم در دستور کار قرار گرفته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103120/82-کارگاه-تولیدی-در-اردستان-از--طرح-بخشودگی-جرائم-برخوردار-شدند
بستن   چاپ