پیام سپاهان
افزایش 14 درصدی صادرات غیرنفتی با توسعه برگزاری نمایشگاه‌ها در کشور
يکشنبه 23 تير 1398 - 15:13:14
پیام سپاهان - مدیر نمایشگاه های خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: مطابق اعلام مرکز توسعه تجارت ایران، زمانی که تعداد برگزاری نمایشگاه های کشور به دو برابر زمان فعلی برسد، منجر به افزایش 14 درصدی صادرات غیرنفتی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمدمهدی دوایی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نشست خبری راهکارهای بازاریابی، برندینگ و صادرات صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان، با تاکید بر اینکه برپایی نمایشگاه ها بهترین راه برای عرضه و فروش محصولات و توسعه صادرات است، افزود: به دنبال تحریم ها و با توجه به افزایش نرخ دلار بهترین راه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، توجه به صادرات است.
وی با اشاره به نقش برپایی نمایشگاه ها در صادرات به خصوص صادرات غیرنفتی، اظهار کرد: مطابق اعلام مرکز توسعه تجارت ایران، زمانی که تعداد برگزاری نمایشگاه های کشور به دو برابر زمان فعلی برسد، منجر به افزایش 14 درصدی صادرات غیرنفتی خواهد شد.
مدیر نمایشگاه های خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: شرکت نمایشگاه اصفهان، امسال بعد از 25 سال از زمان تاسیس خود، نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان را در بغداد برگزار کرد.
وی با تاکید بر اینکه در کشورهای پیشرفته همچون آلمان شرکت های بزرگ سالانه 40 درصد از بودجه خود را صرف برگزاری نمایشگاه ها می کنند، افزود: همچنین شرکت های کوچکتر نیز هزینه های بیشتری را برای حضور در نمایشگاه ها صرف می کنند.
دوایی تصریح کرد: ما نیز در برگزاری نمایشگاه های خارجی به دنبال ارزآوری هستیم چرا که بهترین وسیله برای رسیدن به هدف و درآمد و توسعه صادرات حضور در نمایشگاه است.
وی یادآور شد: تا پایان سال‌جاری شرکت نمایشگاه اصفهان برگزارکننده سه نمایشگاه دیگر همچون نخستین نمایشگاه صنعت توریسم سلامت ایران طی آذرماه در لبنان، نمایشگاه سنگ شیووتو چین در آبان ماه و نمایشگاه دکوراسیون طی بهمن ماه در مسقط عمان خواهد بود.
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103185/افزایش-14-درصدی-صادرات-غیرنفتی-با-توسعه-برگزاری-نمایشگاه‌ها-در-کشور
بستن   چاپ