پیام سپاهان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد؛
کشف 16 تن گندم قاچاق در کاشان/تصادفات فوتی 25 درصد کاهش یافت
يکشنبه 23 تير 1398 - 15:35:39
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن تاکید بر تلاش برای تحقق شعار سال جاری گفت: 16 تن گندم قاچاق توسط ماموران پلیس راه کاشان - اصفهان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ علی پورکاوه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، مدارس را رکن مهم و اساسی در آموزش دانست و اظهار داشت: به دلیل فراگیری بالای دانش آموزان در رده‌های سنی مختلف کارشناسان و همکاران ما در نیروی انتظامی شهرستان کاشان در مدارس مختلف حضور پیدا کرده و به ارائه مطالبی در حوزه ترافیکی، آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر و غیره اهتمام می‌ورزند چراکه بیش از 55 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در کاشان مشغول به تحصیل هستند و یک جامعه آماری بزرگ را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مساجد، کانون‌ها و اماکن عمومی در ارتقا سطح عمومی جامعه نقش بسزایی دارد، افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مربوطه برای آگاه‌سازی شهروندان و ارتقای سطح علمی و عمومی با وجود کشفیات مواد مخدر و افزایش دستگیری توزیع کنندگان اما تعداد معتادان به مواد مخدر کاهش یافته است.
کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی و 41 درصدی تصادفات جرحی کاشان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از وجود 510 کیلومتر حوزه راه درون شهری و برون شهری در کاشان خبر داد و ابراز داشت: با وجود این حجم بالای راه‌های ارتباطی در کاشان با شاهد کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی و 41 درصدی تصادفات جرحی در سال جاری بودیم.
وی ادامه داد: در زمینه تصادفات جرحی 26 درصد افزایش داشتیم که این موضوع نشان دهنده آن است که مشکلات ترافیکی در حوزه درون شهری وجود دارد که همت مسئولان در رفع آن را می‌طلبد.
کشف 16 تن گندم قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال
پورکاوه از کشف 16 تن گندم قاچاق در کاشان خبر داد و گفت: مأموران پلیس راه کاشان- اصفهان در راستای کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و در بازرسی از این خودرو مقدار 16 تن گندم قاچاق فاقد مجوز حمل به ارزش 400 میلیون ریال کشف کردند.
وی گفت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103190/کشف-16-تن-گندم-قاچاق-در-کاشان-تصادفات-فوتی--25-درصد-کاهش-یافت
بستن   چاپ