پیام سپاهان
همزمان با روز عفاف و حجاب؛
موسسه رسمی عفاف و حجاب در اصفهان افتتاح شد
يکشنبه 23 تير 1398 - 15:35:39
پیام سپاهان - اصفهان- نخستین موسسه رسمی عفاف و حجاب در استان اصفهان همزمان با روز عفاف و حجاب در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، نخستین مؤسسه رسمی عفاف و حجاب در استان اصفهان همزمان با روز عفاف و حجاب در اصفهان افتتاح شد.
مدیر مؤسسه عفاف و حجاب استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ایده تأسیس این مؤسسه در خرداد سال گذشته شکل گرفت، اظهار داشت: سازمان مردم نهاد عفاف و حجاب در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در 13 خرداد ماه به صورت قانونی ثبت شد و اعتبار حقوقی یافت.
حجت الاسلام محسن رنجبر افزود: مؤسسه حجاب و عفاف استان اصفهان با شعار «تحقیق، تألیف و تبلیغ» به صورت تخصصی موضوع حجاب و عفاف را در استان اصفهان دنبال خواهد کرد.
وی با بیان اینکه قرار است تا آخر مرداد مطالعات و تحقیق جامع در خصوص حجاب و عفاف انجام شود، تصریح کرد: در این مؤسسه با پژوهش، تحقیق جامع و با آسیب شناسی و بررسی نقدهای مردمی، نقاط مثبت و کمبودها در موضوع حجاب و عفاف بررسی خواهد شد تا با برنامه ریزی های انجام شده اهداف معاونت‌های رسانه، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تعریف شود.
مدیر مؤسسه عفاف و حجاب استان اصفهان افزود: آئین افتتاح مؤسسه عفاف و حجاب استان اصفهان در گذر تاریخی چهارباغ عباسی و همزمان با همایش مردمی روز عفاف و حجاب برگزار شد.
برگزاری اولین کارگاه آموزشی حجاب و عفاف
وی با اشاره به برگزاری اولین کارگاه آموزشی حجاب و عفاف در روز چهارشنبه گذشته تصریح کرد: کارگاه تخصصی عفاف و حجاب توسط مؤسسه عفاف و حجاب استان اصفهان با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان در محل سالن اجتماعات دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم شعبه اصفهان برگزار شد.
رنجبر گفت: در این جلسه پس از معرفی مؤسسه به بررسی تخصصی و موشکافانه حجاب و عفاف و شیوه‌های دعوت اقشار مختلف مردم به موضوع پوشش و حجاب اسلامی پرداخته شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103191/موسسه-رسمی-عفاف-و-حجاب-در-اصفهان-افتتاح-شد
بستن   چاپ