پیام سپاهان
فرمانده حفاظت محیط زیست استان اصفهان خبر داد:
نجات2 توله روباه گرفتار در چاه توسط دوست‌داران محیط زیست در کاشان
دوشنبه 24 تير 1398 - 13:47:22
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در هفته گذشته دوتوله روباه گرفتار شده در چاهی در کاشان توسط دوست داران محیط زیست نجات یافتند.

مصطفی جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در بسیاری موارد کمک های مردم دوست دار محیط زیست در نجات حیوانات گرفتار در محیط های مختلف شهری در حفظ حیات وحش بسیار تاثیرگذار است.
وی افزود: دوست دان محیط زیست بهترین همیاران یگان حفاظت محیط زیست در حفاظت از طبیعت و حیات وحش هستند و در بسیاری مواقع اقدامات به موقع آنها موجب نجات حیوانات دربند و یا اطلاع رسانی های سریع آنهادر این ارتباط به ماموران محیط زیست، موجب رهایی حیوانات پس از شکار توسط افراد شکارچی شده است.
فرمانده حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در هفته‌های گذشته دوست داران محیط زیست موجب نجات دو توله روباه در شهرستان کاشان شدند، ابراز داشت: این دو توله روباه درون چاهی عمیق سقوط کرده بودند که دوست داران محیط زیست کاشی آنها را از چاه خارج و به اداره حفاظت محیط زیست تحویل دادند.
وی ادامه داد: این دو توله روباه به دلیل عمق زیاد چاه مصدوم شده اند و بر این اساس پس از تیمارهای لازم و اطمینان از سلامت جسمی و توانایی زندگی، به محیط زندگی خود بازگردانده می شوند.
تحویل «چنگر نوک سرخ» را به یگان حفاظت محیط زیست
جمشیدیان ابراز داشت: دوست داران محیط زیست کاشانی همچننین در هفته های گذشته یک پرنده به نام «چنگر نوک سرخ» را نیز به یگان حفاظت محیط زیست تحویل دادند.
وی با بیان اینکه چنگر پرنده ای کنار آبزی است که با توجه به پنجه های بلند خود بر روی گیاهان آبزی راه می رود، ابراز داشت: این پرنده پس از تیمار و اطمینان از سلامتی در محیط زیست طبیعی خود رهاسازی شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103236/نجات2-توله-روباه-گرفتار-در-چاه-توسط-دوست‌داران-محیط-زیست-در-کاشان
بستن   چاپ