پیام سپاهان
با حمایت سازمان فنی حرفه‌ای انجام شد؛
برگزاری نخستین دوره آموزش تربیت مربی در اصفهان
دوشنبه 24 تير 1398 - 15:01:07
پیام سپاهان - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اینکه دوره های مراقبت زیبایی با سلامت جامعه ارتباطی نزدیک دارد، گفت: اگر از رعایت بهداشت در این حوزه غافل شویم دیر یا زود گریبان ما و خانواده ما را می گیرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، آرش اخوان طبسی امروز (دوشنبه) درنخستین دوره آموزشی تربیت مربی در رشته‌های مراقبت زیبایی، ماساژ و کشاورزی اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزش تربیت مربی برای نخستین بار در اصفهان افتخاری بزرگ است. حمایت بخش خصوصی نشان دهنده رقابت سالم است و این حرکت ارزنده می تواند پیشگام دیگر آموزشگاه های بخش خصوصی باشد.
وی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی اداره کل و فنی حرفه ای و مجموعه آموزشگاه های استان شاهد برگزاری دوره های تربیت مربی و حضور افراد توانمند دیگر در رشته های مختلف در استان باشیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با تاکید براینکه دوره های مراقبت زیبایی با سلامت جامعه ارتباطی نزدیک دارد، خاطرنشان کرد: اگر از رعایت بهداشت در این حوزه غافل شویم دیر یا زود گریبان ما و خانواده ما را می گیرد.
به گفته اخوان این حرفه بیزینس نیست، بلکه به دنبال این هستیم افراد شاغل در این رشته آموزش های لازم در حد استانداردهای کامل و بهداشتی داشته باشند. 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان افزود: باید مربیانی در حد استانداردهای بهداشتی و فرهنگی بالا تربیت کنیم تا افراد با اعتماد کافی خود را به این مربیان بسپارند.
مهنوش شیرانی- مدیر آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای مراقبت زیبایی یانا نیز گفت: این دوره بهانه ای برای دیگر آموزشگاه های بخش خصوصی است تا با حمایت سازمان فنی حرفه ای بتوانند پیشگام برگزاری دوره های تربیت مربی در کشور باشند.
وی با بیان اینکه همکاری چند آموزشگاه با یکدیگر گام مهمی در راستای تعامل و همکاری سالم است، تصریح کرد: اصفهان شهر توریستی است و پتانسیل این را دارد بعد از تهران بتواند میزبان این دست برنامه ها باشد. امیدواریم بتوانیم با فرهنگ سازی صحیح زمینه اعتماد افراد را فراهم کنیم و افراد به جای حضور در خارج از کشور و استفاده از دره های تربیت مربی، از پتانسیل های داخل استفاده کنند.
براساس تفاهم نامه سه جانبه مشترک آموزشی میان مرکز تربیت مربی کرج، سازمان آموزشی فنی و حرفه ای استان اصفهان و آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای یانا به نمایندگی دپارتمان سلامت مرکز شهید رجایی اصفهان برای نخستین بار دوره آموزشی شینیون با همکاری آموزشگاه آزاد لاوین در اصفهان برگزار شد.
این دوره به همت بخش خصوصی و همکاری سازمان فنی حرفه‌ای به مدت سه روز در اصفهان برگزار ‌شد و در طی آن 9 مربی آموزش های لازم را دیدند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103239/برگزاری-نخستین-دوره-آموزش-تربیت-مربی-در-اصفهان
بستن   چاپ