پیام سپاهان
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس خبر داد:
تخصیص ردیف بودجه ملی برای جاده حرم تا حرم کاشان
دوشنبه 24 تير 1398 - 17:03:25
پیام سپاهان - کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از تخصیص ردیف بودجه ملی برای جاده حرم تا حرم کاشان خبر داد و گفت: با ساخت جاده حرم تا حرم تحول شگرفی در منطقه اردهال به وجود می آید.

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدجواد ساداتی نژاد بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط سختی در حوزه صنعت کاشان وجود دارد، اظهار داشت: تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش صنعتگران مهمترین دغدغه این افراد است و از آنجا که هزینه ها تا چهار برابر نیز افزایش پیدا کرده است، کمبود نقدینگی مهمترین مشکل است و بر همین اساس برای کمبود نقدینگی به بانک مراجعه می کنند تا تسهیلات دریافت کنند اما متاسفانه همکاری خوبی با صنعتگران انجام نمی شود.
وی با بیان اینکه انتظار می رود وزارت صمت و بانک مرکزی با صنعتگران همکاری بیشتری داشته باشد، افزود: پیشروی این شرایط باعث می شود تا صاحبان صنایع به منظور کاهش هزینه ها به سمت تعدیل نیرو رو بیاورد که این موضوع تبعات و خسارات جبران ناپذیری را به دنبال دارد که مهمترین آن افزایش بیکاری و در نتیجه آن تهدید سلامت جامعه است.
اختصاص ردیف بودجه ملی برای جاده حرم تا حرم
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ردیف بودجه ملی برای جاده حرم تا حرم خبر داد و ابراز داشت: گزینه مناسب برای ساخت این جاده پس از انجام مطالعات لازم برای احداث و بهره برداری آن انتخاب و مقرر شد اجرای این پروژه از سمت کاشان آغاز شود و به چهار قطعه تقسیم شد و قسمت اول آن برای ساخت به مناقصه رفته است.
وی با بیان اینکه بیکاران تحصیل کرده کاشانی 10 درصد از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: امروزه صنعت فرش کاشان نمی تواند رافع مشکل اقتصادی و بیکاری کاشان باشد چراکه عمده بیکاران کاشان از قشر تحصیل کرده هستند و بر همین اساس باید به سمت اشتغالزایی دانش بنیان حرکت کرد و منطقه ویژه اقتصادی نیز می تواند در کاهش بیکاری نقش بسزایی داشته باشد.
جاده حرم تا حرم تحول بزرگی در منطقه اردهال کاشان به وجود می آورد
ساداتی نژاد با بیان اینکه امید است ساخت جاده حرم تا حرم تحول بزرگی در منطقه اردهال کاشان به وجود بیاورد، گفت: معتقد هستیم ساخت جاده حرم تا حرم مشهد اردهال کاشان می تواند تا حدودی از غربت امامزاده علی بن امام محمد باقر بکاهد و به تبع آن باعث پیشرفت اقتصادی بخش برزک و نیاسر کاشان می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103247/تخصیص-ردیف-بودجه-ملی-برای-جاده-حرم-تا-حرم-کاشان
بستن   چاپ