پیام سپاهان
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:
«اینستکس» وعده ای تو خالی است/ضرورت هوشیاری مسئولان
دوشنبه 24 تير 1398 - 17:03:26
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه «اینستکس» وعده ای تو خالی است، گفت: مسئولان هوشیار باشند چراکه این کانال مالی سرتاسر نیرنگ و فریب است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی سلیمانی پیش از ظهر دوشنبه در آستان علی بن امام محمد باقر (ع) با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: دختران و زنان ما باید با تاسی از حضرت زهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (س) به رعایت عفاف و حجاب پایبند باشند و تحت تأثیر تبلیغات منفی معاندان داخلی و خارجی قرار نگیرند؛ اگر این مهم محقق نشود چیزی جز زیان‌های دنیایی و خسران اخروی حاصل نمی‌شود.
وی ضمن انتقاد از عدم اهتمام والدین به حجاب دختران خود افزود: بی توجهی به مبانی دینی در تربیت نسل جوان، سلامت روانی جامعه را در آینده تهدید می‌کند و این موضوع می‌تواند تهدیدی برای دختران و پسران امروزی و پدران و مادران آینده ما باشد.
امام جمعه مشهد اردهال کاشان تاید کرد: بر همین اساس والدین باید موضوع عفاف و حجاب را در اولویت امور تربیتی خود قرار دهند تا نسلی سالم را تربیت کنند تا به تبع آن جامعه سالم و در امنیت کامل باشد.
دشمنان آرزوی نابودی این نظام را به گور می‌برند
وی با بیان اینکه امروز ملت ایران در تنگنای اقتصادی قرار دارد، ابراز داشت: با وجود آنکه مشکلات زیادی در زندگی مردم وجود دارد اما ملت همیشه در صحنه ایران همیشه پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بودند و همیشه در بزنگاه‌ها در صحنه حضور داشتند و بر همین اساس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که آرزوی نابودی این نظام را به گور می‌برند.
سلیمانی ضمن اشاره به طرح موضوع اینستکس طی روزهای اخیر گفت: اروپایی ها عصبانیت ایران را از عدم وفاداری اروپا به برجام مشاهده کردند و برای آنکه بخواهند بد عهدی خود را به اصلاح جبران کنند موضوع «اینستکس» را مطرح کردند.
وی ابراز داشت: دولتمردان ما باید صادق باشند چراکه آمریکا بیش از یک سال پیش از برجام خارج شد و اروپاییان مکارانه ما را در این توافق نگه داشتند و بر همین اساس این کانال مالی وعده‌ای تو خالی است.
سقوط پهپاد آمریکایی سایه جنگ را از ایران دور کرد
سلیمانی ضمن اشاره به عدم پایبندی به تعهدات طرف‌های توافق برجام افزود: در برجام هیچ حرفی در رابطه با کانال مالی مطرح نشده بود؛ اینستکس نیرنگ و فریب است و مسئولان باید در این ارتباط هوشیار باشند چراکه ترامپ برای انتخابات سال آینده نیاز دارد که با جمهوری اسلامی و کره شمالی رابطه داشته باشد و این مهم در مورد کشور کره شمالی محقق شده است.
وی با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکا توسط ایران گفت: سقوط این پهباد سایه جنگ را از ایران دور کرد و بر اساس نظر کارشناسان پس از وقوع این اتفاق حمله آمریکا به ایران از محالات است؛ همه دنیا بدانند که ملت ایران می‌میرد اما ذلت نمی‌پذیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103250/«اینستکس»-وعده-ای-تو-خالی-است-ضرورت-هوشیاری-مسئولان
بستن   چاپ