پیام سپاهان
تعیین تاریخ احتمالی برگزاری جشنواره حسنات
سه شنبه 25 تیر 1398 - 11:39:24 AM
ایسنا
پیام سپاهان - عضو هیئت انتخاب هشتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات، ضمن اعلام جزییات برگزاری چهارمین دوره نقد فیلم‌های منتخب دوره هفتم، درباره تاریخ احتمالی برگزاری دوره هشتم این جشنواره نیز سخن گفت.
فریدون خسروی اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با همکاری دفتر تخصصی سینما، چهارمین دوره نقد و بررسی آثار منتخب هفتمین دوره این جشنواره را از دوم مردادماه، چهارشنبه هر هفته، رأس ساعت 17 در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی اصفهان آغاز می‌کند.
وی ادامه داد: در این دوره، فیلم‌های بخش مستند، انیمیشن و داستانی که به بخش مسابقه دوره هفتم جشنواره راه‌یافته‌اند با حضور منتقدان بررسی می‌شود و اگر فیلم‌ساز در دسترس باشد از او نیز برای شرکت در جلسه نقد و بررسی دعوت خواهیم کرد.
عضو هیئت انتخاب هشتمین جشنواره حسنات تصریح کرد: تا کنون اسامی فیلم‌نامه‌ها و فیلم‌های راه‌یافته به همه بخش‌ها اعلام‌شده و تنها بخش فیلم‌های داستانی در دست بررسی است که 31 خردادماه جلسه نهایی آن برگزار می‌شود و سپس نام حاضران در بخش مسابقه قسمت داستانی نیز اعلام خواهد شد.
خسروی با اشاره به تاریخ برگزاری هشتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات گفت: گمانه‌ها حاکی از این است که جشنواره حدوداً مهرماه برگزار می‌شود. متأسفانه مشکل همیشگی حسنات، یعنی تأمین هزینه برگزاری، امسال هم وجود دارد. امیدواریم اتفاق بدی رخ ندهد و بتوانیم هشتمین دوره آن را نیز برگزار کنیم.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103274/تعیین-تاریخ-احتمالی-برگزاری-جشنواره-حسنات
بستن   چاپ