پیام سپاهان
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:
سرمایه در گردش مهمترین چالش اقتصادی اصفهان است
سه شنبه 25 تير 1398 - 12:15:44
پیام سپاهان - رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کنترل موسسات مالی غیرمجاز، نحوه ورود و نظارت بر عملکرد این موسسات در شفافیت مالی کشور کمک می کند و باید گفت کنترل این امر یکی از اقدامات مهم بانک مرکزی است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان مسعود گلشیرازی صبح امروز(سه شنبه) در دیدار رئیس کل بانک مرکزی با اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان اصفهان، اظهار کرد: امروز با راه اندازی سامانه جامع ارزی شاهد تثبیت نرخ ارز در بازار هستیم.
وی در خصوص موسسات مالی غیرمجاز، اظهار کرد: نحوه ورود و نظارت بر عملکرد این موسسات موضوعی بود که پیگیری آن به شفافیت مالی کشور کمک می کرد و باید گفت کنترل این امر یکی از اقدامات مهم بانک مرکزی است و قطعاً در آینده نتایج این کنترل ها را خواهیم دید.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خاطرنشان کرد: نسبت سپرده های بانکی به تولید ناخالص داخلی (GDP) در استان اصفهان از میانگین کشور بالاتر است، اما نسبت تسهیلات به تولید ناخالص داخلی از میانگین کشوری پایین تر است و از سوی دیگر شاهد هستیم استان اصفهان با بیش از 9800 واحد صنعتی در تامین سرمایه در گردش خود به عنوان مهمترین چالش اقتصادی دچار مشکل هستند. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103279/سرمایه-در-گردش-مهمترین-چالش-اقتصادی-اصفهان-است
بستن   چاپ