پیام سپاهان
صابری پور: مسئولان استان حتی یک نفر برای تبریک زنگ نزدند
سه شنبه 25 تير 1398 - 14:15:01
پیام سپاهان - فرنگی کار وزن 72 کیلوگرم مسابقات کارگران جهان گفت: تیم کشتی فرنگی ایران یک سر و گردن از کل دنیا بالا است. خوشحالم که زحمات این چند سال به هدر نرفت اما از مسئولین استان حتی یک نفر برای تبریک زنگ نزد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، مسابقات کارگران جهان از 11 تیرماه به مدت شش روز با حضور حدود 300 ورزشکار از 42 کشور در شهر تورتوسای اسپانیا برگزار شد.
جواد صابری پور، فرنگی کار اصفهانی حاضر در این مسابقات ابتدا با قرعه استراحت روبه رو شد و در ادامه با شکست دادن حریفانی از فنلاند و استونی به فینال رسید. صابری پور در فینال نیز حریف اتریشی خود را شکست داد و مدال طلای وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی را کسب کرد.
صابری پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص کیفیت فنی مسابقات اظهار کرد: سطح مسابقات نسبت به سال‌های گذشته خیلی بالاتر بود و سطح خوبی داشت. تیم ما هم برای کسب مدال در این رقابت‌ها تمرینات زیاد وسختی را پشت سر گذاشته بود، این مدال نتیجه ماه‌ها و سال‌ها زحمت بود.
وی افزود: طبیعی است که از کسب مدال طلا خوشحالم. خدا را شکر می‌کنم که زحمات این چند سال تمرین کردن، هدر نرفت. سطح تیم کشتی فرنگی ایران یک سر و گردن از کل دنیا بالا است.
صابری پور با اشاره به ضربه فنی حریف فنلاندی خود و حریف اتریشی در فینال خاطرنشان کرد: کشتی را نمی‌شود، پیش بینی کرد. حریف اتریشی حریف خوبی بود، اما برنامه ریزی‌های طولانی مدت موجب شد بتوانیم حریفان را یکی پس از دیگری شکست دهیم.
وی در ارتباط با حمایت‌های مسئولان استان افزود: واقعاً به جز چند نفر از بچه‌های محله هیچ کسی حمایتی نکرد. هیئت کشتی همان روز اول یک مراسم استقبال گرفت و باشگاه کارگران نیز یک پاداش خیلی جزئی در نظر گرفت. به جز این دو مورد از مسئولین استان حتی یک نفر زنگ نزد.
صابری پور ادامه داد: حمایت شوم یا خیر، چیزی نمی‌تواند سد راه من باشد، خودم حامی خودم هستم. چند روز استراحت کردم و بعداز آن شروع به تمرین برای مسابقات قهرمانی کشور می‌کنم.

انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103289/صابری-پور--مسئولان-استان-حتی-یک-نفر-برای-تبریک-زنگ-نزدند
بستن   چاپ