پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
رفع موانع رونق تولید از دغدغه‌های دستگاه‌های اقتصادی اصفهان است
سه شنبه 25 تير 1398 - 15:55:33
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: رونق تولید و رفع موانع آن از دغدغه‌های همه دستگاه‌های اقتصادی استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، عباس رضایی پیش از ظهر سه شنبه در نشست مشترک رئیس بانک مرکزی و همراهان با فعالان اقتصادی اصفهان اظهار داشت: در بازدیدهای مستمر شهرک‌های صنعتی مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اصفهان را تأمین بودجه مواد اولیه و سرمایه در گردش برآورد کردیم.
وی با تاکید بر اینکه مشکلات واحدهای مختلف اقتصادی و صنعتی استان اصفهان احصا و دسته بندی شده است، افزود: بر همین اساس از رئیس بانک مرکزی برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی اصفهان دعوت کردیم تا در نشستی مشترک به هم اندیشی و بررسی راهکارهای رفع این مشکلات بپردازیم.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه رفع موانع کسب‌وکار در دستیابی به هدف رونق تولید سهم بسزایی دارد، ابراز داشت: فعالان اقتصادی و صنعتی اصفهان هرکدام دغدغه‌هایی خاص نیز دارند و بر این اساس باید به رفع مشکلات تمام فعالان این حوزه توجه شود.
وی با تاکید بر اینکه به یقین رونق تولید و رفع موانع آن از دغدغه‌های همه دستگاه‌های اقتصادی اصفهان است، ابراز داشت: استان اصفهان ظرفیت‌های انسانی و منابع خوبی دارد که می‌توان از آنها در راستای رفع مشکلات و موانع در مسیر رونق تولید استفاده کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103294/رفع-موانع-رونق-تولید-از-دغدغه‌های-دستگاه‌های-اقتصادی-اصفهان-است
بستن   چاپ