پیام سپاهان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:
سهم اصفهان از اشتغال صنعتی کشور 10 درصد است
سه شنبه 25 تير 1398 - 17:25:37
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: سهم اصفهان از اشتغال صنعتی کشور 10 درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر ، ایرج موفق ظهر سه شنبه در نشست مشترک رئیس بانک مرکزی وهمراهان با فعالان اقتصادی اصفهان اظهار داشت: سهم اصفهان در صنعت کشور 11 درصد و در زمینه اشتغال صنعتی کشور 10 درصد است.
وی با بیان اینکه استان اصفهان از نظر پروژه‌های صنعتی کشور نیز رتبه نخست را دارد، ابراز داشت: استان اصفهان همچنین رتبه نخست تعداد معادن کشور را دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: از بین سه هزار و 780 طرح نیمه تمام صنعتی استان، هزار و 525 طرح پیشرفت بالای 60 درصدی داشته‌اند.
وی ادامه داد: این واحدها برای تکمیل فعالیت نیازمند یک هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات برای تأمین تجهیزات و راه اندازی خطوط تولید هستند.
400 واحد صنعتی بزرگ نیازمند سرمایه در گردش داریم
موفق با بیان اینکه از میان 9 هزار و 563 واحد صنعتی استان، 400 واحد بزرگ نیازمند سرمایه در گردش داریم، ابراز داشت: برای این واحدها نیز دو هزار میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و هزار میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی تجهیزات نیاز است.
وی با اشاره به حمایت این سازمان از شرکت‌های کوچک و متوسط و همچنین واحدهای صنفی ابراز داشت: پنج هزار و 520 میلیارد تومان سرمایه در گردش برای تعدادی از واحدهای صنعتی اصفهان نیاز است تا به چرخه تولید بازگردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103297/سهم-اصفهان-از-اشتغال-صنعتی-کشور-10-درصد-است
بستن   چاپ