پیام سپاهان
فرماندار اردستان:
50 واحد مسکونی توسط اردستانی‌ها در استان لرستان ساخته می شود
سه شنبه 25 تير 1398 - 17:41:03
پیام سپاهان - اردستان- فرماندار اردستان گفت: طبق نامه استاندار اصفهان مبنی بر ساخت مسکن در استان لرستان، شهرستان اردستان 50 واحد مسکونی در آن استان می سازد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حمید رضا تأملی ظهر سه شنبه در جلسه تأمین مسکن مناطق سیل زده اظهار داشت: با توجه به اینکه استان اصفهان به عنوان استان معین لرستان تعیین شده باید در این استان خدمات رسانی کند.
وی افزود: طبق نامه استاندار اصفهان مبنی بر ساخت مسکن در استان لرستان، شهرستان اردستان 50 واحد مسکونی در آن استان می‌سازد.
فرماندار اردستان گفت: ساخت مسکن باید توسط ارگان‌ها و خیران منطقه برنامه ریزی شود تا به منظور تکمیل 50 واحد، مبلغ 10 میلیارد ریال جمع‌آوری و ارسال شود.
ارسال 300 میلیون ریال وجه نقد به لرستان توسط هلال احمر اردستان
تأملی افزود: توسط هلال احمر اردستان در زمان وقوع سیل مبلغ 300 میلیون ریال وجه نقد و بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری و ارسال شده است.
وی ابراز داشت: همچنین توسط کمیته امداد 500 میلیون ریال وجه نقد و نزدیک به یک میلیارد ریال کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری شده است.
تأملی افزود: مردم ظرفیت‌های خود را نشان داده و هر کجا چالشی وجود داشته به یاری هم وطنان خود شتافته‌اند که در این عمل خیرخواهانه هم شرکت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه باید به یک هدف گذاری برای این اقدام برسیم، افزود: یک فرصت 15 روزه داده می‌شود تا ارگان‌ها با همکاری خیران راهکارهای خود را در جلسه بعدی ارائه کنند.
تأملی افزود: شوراهای اسلامی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در اختیار دارند نسبت به جمع‌آوری کمک‌ها اقدام کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103298/50-واحد-مسکونی-توسط-اردستانی‌ها-در-استان-لرستان-ساخته-می-شود
بستن   چاپ