پیام سپاهان
معاون توسعه پیشگیری بهزیستی اصفهان خبر داد:
کاهش نابینایی مادرزادی در استان اصفهان
سه شنبه 25 تير 1398 - 17:54:44
پیام سپاهان - کاشان - معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان از کاهش نابینایی مادرزادی در استان اصفهان خبر داد و گفت: سلامت جامعه مهمترین هدف بهزیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدسعید محمدی بعد از ظهر سه شنبه در ویژه برنامه به توان زیستن ضمن اشاره به توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی به عنوان شعار هفته بهزیستی در سال جاری اظهار داشت: نوع دوستی، مسئولیت پذیری اجتماعی، رفع مشکلات مردم و غیره موضوعاتی است که در حوزه توانمندسازی است و سازمان بهزیستی به عنوان سازمانی که سلامت اجتماعی را بر عهده دارد، نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کند.
وی با بیان اینکه سلامت رکن اصلی توسعه پایدار کشور است، افزود: زمانی که راجع به سلامت صحبت می کنیم تصور جامعه ای پیشرفته دور از انتظار نیست و بر همین اساس متفکران و اندیشمندان بر روی آن تاکید دارند و این سازمان با جذب افراد علاقه مند به سلامت اجتماعی اهداف مورد نظر را پیش می برد.
معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان حمایت های مردمی را در کسب موفقیت این سازمان موثر دانست و ابراز داشت: ما علاوه بر نقش سازمانی خود به عنوان شهروند به سلامت، ارتقاء و پیشرفت جامعه اهتمام ویژه ای داریم و در تمامی اقداماتی که انجام می دهیم سلامت جامعه را به عنوان مهمترین هدف مدنظر قرار داده ایم.
وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته موجب کاهش معلولیت شده است، گفت: خوشبختانه با اقدامات کارشناسانه صورت گرفته برخی از معلولیت ها همچون نابینایی که قبل از آن در صدر معلولیت قرار داشت، کاهش قابل توجهی داشته است و در همین راستا نیز در راستای ارتقای سلامت اجتماعی نیز اقدامات موثری در استان اصفهان صورت گرفته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103300/کاهش-نابینایی-مادرزادی-در-استان-اصفهان
بستن   چاپ