پیام سپاهان
گیتی پسند در حضور هوادارانش جشنواره گل به راه انداخت
سه شنبه 25 تير 1398 - 20:38:01
پیام سپاهان - تیم های گیتی پسند اصفهان و آذرخش بندرعباس در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ برتر‌ امروز سه شنبه(بیست و پنجم تیر) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 10 بر 2 به سود گیتی پسند پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، تیم گیتی پسند از ساعت 18 امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان تیم‌ آذرخش بندرعباس بود که این دیدار با نتیجه 10 بر 2 به سود گیتی پسند پایان یافت.
ترکیب گیتی پسند:
سپهر محمدی، حسین عظیمی، محمد کشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمد عباسی، میثم برمشوری، مسعود یوسفی، مرتضی عزتی، پیمان حفیظی، محمد حسین درخشانی، مهدی مهدی خانی 12 نفر حمید بیغم برای بازی در این دیدار است.
ترکیب آذرخش بندرعباس:
همچنین عباس روز پیکر برای این دیدار عارف شبانه‌گرد، محمد خرم، محمد بنی‌اسدی، محمد زاهدی، بهزاد میری‌زاده، امین نصراله‌زاده، میلاد چراغی، مهرداد قنبرزاده، سعید رضوانی، پوریا گلشنی، ایمان سازوار و اسحاق سورغانی را در لیست خود قرار داده‌است.
شرح بازی: 
گیتی پسندیها که در خانه خود بازی می‌کردند، از ابتدا فشار را روی تیم آذرخش ایجاد کردند، ولی نارنجی پوشان بندرعباس در نیمه دفاع می‌کردند. شاگردان حمید بیغم خیلی زود پاسخ فشار‌های خود را گرفتند و در دقیقه 2 بازی روی یک کرنر محمد حسین درخشانی پاس سنگ سفیدی را وارد دروازه آذرخش کرد تا بازی یک بر صفر به سود گیتی پسند دنبال شود. 
آذرخشی ها می‌خواستند خیلی سریع گل را جبران کنند و در دقیقه 4 بازی توپ را به تیر دروازه محمدی زدند. پس از این موقعیت بندرعباسی ها از فشار خود کم نکردند، تا در دقیقه 5 بازی پوریا گلشنی بازیکن اصفهانی آذرخش بازی را به تساوی کشاند. به یک دقیقه نکشید که گیتی پسندیها توسط مرتضی عزتی گل دوم قرمز و مشکی پوشان را به ثمر رساند. 
شاگردان بیغم که برای اولین بار در این فصل برابر تماشاگران خود بازی می کردند، در دقیقه 7 بازی به گل سوم خود رسیدند. این گل را احمد عباسی با پاس سنگ سفیدی به ثمر رساند. شاگردان بیغم که از گل زنی سیر نمی شدند در دقیقه 10 بازی نیز حمید احمدی روی یک ضربه ایستگاهی برای چهارمین بار دروازه آذرخش را گشود، تا بازی با نتیجه 4 بر یک پیگیری شود. یک دقیقه از گل چهارم شاگردان بیغم نگذشته بود که محمد حسین درخشانی پاس زیبای کشاورز را به کُنج دروازه آذرخشی ها رساند. نارنجی پوشان بندری که از 2 بازی گذشته 6 امتیاز کسب کرده بودند، برای پنجمین بار دروازه خود را در این بازی، باز شده دیدند. این گل را حمید احمدی روی یک ضربه ایستگاهی وارد دروازه آذرخش کرد. همچنین در دقیقه 14 بازی پیمان حفیظی با یک ضربه آرام توپ را از بالای سر دروازه بان آذرخش وارد دروازه شاگردان روز پیکر کرد. پس از این گل هر دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما توپی از خط دروازه ها نگذشت و بازی با نتیجه شش بر یک به سود گیتی پسند در نیمه نخست پایان یافت. 
سرمربی آذرخشی ها از همان ابتدای نیمه دوم از سیستم پاور پلی استفاده کردند تا بتوانند گل‌های خورده را جبران کنند اما دفاع منطقی گیتی پسندیها مانع از گلزنی آن ها شد. در دقیقه 23 بازی محمدحسین درخشانی که قصد حفظ توپ داشت، پوریا گلشنی توپ او را تکل کرد تا توپ وارد دروازه گیتی پسند شود. از دقیقه 25 بازی شاگردان بیغم نیز برای حفظ نتیجه از سیستم پاور پلی استفاده کردند. 
درحالی که هر دو تیم از دروازه بان های خود استفاده می‌کردند، حمید احمدی از وسط زمین 2 نفر از بازیکنان آذرخش را دریبل کرد و با گذر از دروازه بان گل هفتم تیمش را به ثمر رساند. شاگردان روز پیکر که می‌خواستند، گل های خورده را جبران کنند روی یک اشتباه در پاور پلی، محمد کشاورز توپ را برای هشتمین بار وارد دروازه آذرخش کرد.
میزبان این دیدار که قصد زدن گل‌های بیشتری داشت در سیستم پاور پلی خود، مرتضی عزتی با یک پاس خوب کشاورز را در موقعیت گلزنی قرار داد و کاپیتان گیتی پسند نهمین گل تیم خود را به ثمر رساند. در دقیقه 31 بازی بیغم دو بازیکن ملی پوش امید خود، مهدی مهدی خانی و مسعود یوسفی را هم زمان در بازی قرار داد. شاگردان روز پیکر در دقایق پایانی بازی از سیستم پنج نفره استفاده کرد اما نمی توانستند توپ را از دفاع گیتی پسندیها عبور دهند. در دقیقه 38 بازی سعید احمد عباسی از اشتباه بازیکنان آذرخش استفاده و دهمین گل تیم خود را به ثمر رساند. این بازی در پایان با نتیجه 10 بر 2 به سود شاگردان بیغم به اتمام رسید.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103312/گیتی-پسند-در-حضور-هوادارانش-جشنواره-گل-به-راه-انداخت
بستن   چاپ