پیام سپاهان
56 دانش‌آموخته بین‌الملل دانشگاه اصفهان فارغ‌التحصیل شدند
سه شنبه 25 تير 1398 - 21:38:54
پیام سپاهان - سرپرست دانشجویان غیرایرانی دانشگاه اصفهان گفت: 56 نفر از دانشجویان غیرایرانی دانشگاه اصفهان در سه مقطع، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فارغ التحصیل شدند.
مجید مقدم شامگاه امشب (سه شنبه) در حاشیه برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان غیرایرانی دانشگاه اصفهان به خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، گفت: جشن فارغ التحصیلی این دانشجویان هرسال به صورت سراسری برگزار می شود و امسال برای نخستین بار این مراسم در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
وی با بیان اینکه دانشجویان غیرایرانی دانشگاه اصفهان مبلغان جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خود هستند، تصریح کرد: این دانشجویان از کشورهای نیجریه، عراق، سوریه، افغانستان و لبنان در دانشگاه اصفهان تحصیل کردند.
دانشجویان خارجی سفیران و مبلغان ایران هستند
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در این مراسم، اظهار کرد: امروز یکی از روزهای مهم در تقویم دانشگاه اصفهان است. 
یوسف شاقول، خطاب به دانشجویان بین الملل گفت: امیدوارم این حضور شما در ایران روزهایی ارزشمند برایتان باقی بماند. ایران و اصفهان این افتخار را داشت که میزبان دانشجویانی از دیگر کشورها باشد.
وی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان وطن و خانه دوم دانشجویان غیرایرانی محسوب می شود، تصریح کرد: انتظار داریم دانشجویان خارجی این دانشگاه به عنوان نمایندگان ایران و دانشگاه اصفهان بهترین سفیران این دانشگاه باشند و تجربیات خود را به خوبی انتقال دهند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان تاکید کرد: تلاش دانشگاه تسهیل فرآیند دانشجویان خارجی بوده است و تلاش شد تا در بحث آموزش و مسایل رفاهی دانشجویان این مهم رعایت شود.
شاقول افزود: تلاش کردیم حقوق دانشجویان متمرکز شود و تنها به یک مرکز مراجعه کند. همچنین امور رفاهی را ارتقاء دادیم و خوابگاه آقایان تجهیز شد، در نظر داریم خوابگاه خواهران نیز در سال جدید ارتقاء یابد.
وی با بیان اینکه با تمام مضیقه های کشور، دانشگاه در راستای تسهیل دانشجویان خارجی گام برداشته است، خاطرنشان کرد: هیچگاه از کیفیت آموزش نگذشتیم و دانشجویان بدانند سختی که در راه تحصیل کشیدند به نفع آنهاست و در آینده شغلی و زندگی خود شیرینی آن را خواهند چشید.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان افزود: دانشجویان بدانند سختی که در راستای تحصیل می کشند هیچگاه پشیمانی ندارد.
به گزارش ایسنا، جشن فارغ التحصیلی 56 دانشجوی غیر ایرانی دانشگاه اصفهان در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
کد خبرنگار:13037
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103319/56-دانش‌آموخته-بین‌الملل-دانشگاه-اصفهان-فارغ‌التحصیل-شدند
بستن   چاپ