پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان خبر داد:
فوت جوان کاشانی در استخر ذخیره آب برزک کاشان
چهارشنبه 26 تير 1398 - 00:05:43
پیام سپاهان - کاشان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان از فوت جوان کاشانی در استخر ذخیره آب برزک از توابع این شهرستان خبر داد.

محمدمسعود چایچی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اعلام این خبر اظهار داشت: در ساعت 17:52 روز سه شنبه خبری مبنی بر غرق شدن فردی در استخر ذخیره آب در شهر برزک کاشان به مرکز پیام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اعلام شد که همکاران ما در اسرع وقت در محل حادثه حضور پیدا کردند.
وی با بیان اینکه تیم امداد و نجات ایستگاه شماره دو کاشان به محل حادثه اعزام شد، افزود: این تیم شامل نجات گران و غواصان بودند که به محل حادثه اعزام شدند تا جوان کاشانی را از استخر ذخیره آب بیرون بکشند که پس از رسیدن در محل جوان را در حالی جانی در بدن نداشت از آن استخر بیرون کشیده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه بر اساس شاهدان عینی این جوان کاشانی برای شنا وارد استخر شده بود، ابراز داشت: نامبرده با چند تن از دوستان خود در استخر ذخیره آب شهر برزک کاشان ورود پیدا کرده بودند و به دلیل وقوع حادثه امکان حفظ جان خود در آب را نداشته و تلاش وی برای نجات و رهایی از آب بی فایده بود.
وی ضمن هشدار نسبت به عدم ورود به مناطق ذخیره آب گفت: از آنجا که استخرهای ذخیره آب دارای عمق بالایی هستند در صورت بروز حادثه خطراتی را به حاضران در آن مکان تحمیل می‌کند و این مهم تا حدی جدی است که می‌تواند منجر به از دست دادن جان فرد منجر شود و بر همین اساس توصیه می‌شود تا از ورود به استخرهای ذخیره آب برای شنا و تفریح خودداری شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103322/فوت-جوان-کاشانی-در-استخر-ذخیره-آب-برزک-کاشان
بستن   چاپ