پیام سپاهان
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان:
دستگیرشدگان جرائم مالی در کاشان 900 درصد افزایش داشته است
چهارشنبه 26 تیر 1398 - 12:05:45 AM
مهر
پیام سپاهان - کاشان - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان از افزایش 85 درصدی تماس‌های تلفنی با مرکز فوریت‌های 110 کاشان خبر داد و گفت: دستگیرشدگان جرائم مالی کاشان 900 درصد افزایش داشته است.

 محمدحسین تقوایی در جلسه کمیسیون اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 33 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کاشان برقرار شده است، اظهار داشت: به واسطه این تماس‌ها مأموران نیروی انتظامی کاشان روزانه 370 مأموریت عملیاتی انجام داده‌اند و این امنیت با همکاری نیروهای امنیتی، نیروهای بسیج و سپاه و نیروی انتظامی میسر شده است.
وی از افزایش 85 درصدی تماس‌های تلفنی شهروندان کاشانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر داد و افزود: اولین اولویت جرایم در کاشان خشونت با 25 درصد فراوانی و دومین اولویت سوانح رانندگی با 24 درصد است و بیشترین دستگیرشدگان کاشان حوزه مواد مخدر با 38 درصد و پس از آن سرقت با 16 درصد است؛ همچنین بر اساس مطالعات انجام شده شاهد افزایش 40 درصدی آمار دستگیرشدگان مواد مخدر و 900 درصدی جرایم مالی هستیم.
90 درصد دستگیرشدگان در کاشان آقایان هستند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان با بیان اینکه 90 درصد دستگیرشدگان توسط نیروی انتظامی کاشان از میان آقایان هستند، ابراز داشت: شاهد افزایش 13 درصدی دستگیری آقایان و کاهش 9 درصدی دستگیری بانوان هستیم؛ بیش از 90 درصد رده سنی دستگیرشدگان سن 15 تا 40 سال را دارند و این مهم برای دستگاه‌های فرهنگی حائز اهمیت است.
وی از برخورد سخت و نرم پلیس با جرایم اجتماعی خبر داد و گفت: برخورد سخت زود بازده اما مدت زمان تأثیر آن کم است ولی برخورد نرم دارای تأثیر بالاست که همت تمامی دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد تا همانند حوزه ترافیک و راهنمایی و رانندگی شاهد تحولی شگرف در این زمینه باشیم.
اعتیاد مادر جرایم در شهرستان کاشان است
تقوایی اعتیاد را مادر جرایم دانست و گفت: متأسفانه طلاق عاطفی در کاشان رو به افزایش است؛ همچنین یکی دیگر از آسیب اجتماعی نیز در این شهرستان مربوط به فضای مجازی است که همت مسئولان مربوطه را در کاهش این آسیب طلب می‌کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103324/دستگیرشدگان-جرائم-مالی-در-کاشان-900-درصد-افزایش-داشته-است
بستن   چاپ