پیام سپاهان
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان کاشان:
صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام وظیفه اصلی شورای نگهبان است
شنبه 29 تير 1398 - 10:22:50
پیام سپاهان - کاشان - رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان کاشان ضمن تاکید بر انتخاب نمایندگان در تراز انقلاب اسلامی گفت: صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام وظیفه اصلی شورای نگهبان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی بصیرتی در حاشیه آئین غبارروبی گلزار شهدای دارالسلام کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: شورای نگهبان یکی از نهادهای با اهمیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است که بر اساس اصول قانون اساسی وظیفه بسیار سنگین و مهمی برای این نهاد تعریف شده است و شاغلین در این نهاد تمام تلاش خود را در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه شورای نگهبان صیانت از اسلامیت و جمهوریت را در وضع قانون و در برگزاری انتخابات مورد توجه قرار می‌دهد، افزود: شورای نگهبان به عنوان قدیمی ترین نهاد قانونی کشور با قدرت و بدون تحت تأثیر قرار گرفتن جریانات عمل به وظایف خود را در دستور کار قرار می‌دهد و مثل همیشه ولایی بودن خود را با تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب جامع عمل می‌پوشاند.
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان کاشان ضمن اشاره به فرایند انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاری ابراز داشت: از تمامی شهروندان کاشانی و حتی هم وطنانمان درخواست داریم با تمام توان خود تلاش کنند تا با انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی، موجب رشد هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه باید نمایندگانی انتخاب کنیم که ترسی از ابر قدرت‌ها نداشته باشند، گفت: نمایندگان انتخابی از سوی مردم نباید دل در گرو قدرت و ثروت داشته باشند و با عقلانیت، تعهد، تخصص و توکل به خدا زیر باز زور و استکبار و فساد نروند و با حرکت در مسیر ولایت باعث رشد نظام اسلامی شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/104387/صیانت-از-اسلامیت-و-جمهوریت-نظام-وظیفه-اصلی-شورای-نگهبان-است
بستن   چاپ