پیام سپاهان
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان خبر داد:
افتتاح اولین جاده سلامت «فعال باش اصفهان» در منطقه رهنان
شنبه 29 تير 1398 - 12:45:48
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: جاده سلامت با عنوان «فعال باش اصفهان» برای نخستین بار در منطقه 11 شهرداری در راستای پایش سلامتی ساکنان این منطقه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، حمید اشرفی با اشاره به افتتاح جاده سلامت در پارک شهدای مدافع حرم در منطقه رهنان اصفهان اظهار داشت: این جاده با عنوان «فعال باش اصفهان» تست پیاده روی راکپورت را در مسافت 1609 متر راه رفتن ارزیابی می‌کند، تست مذکور تست میدانی، علمی و معتبر با هدف اندازه گیری آمادگی قلبی عروقی است و به شرکت کنندگان این امکان را می‌دهد تا پیاده روی سالم، سودمند و لذت بخش داشته باشند.
وی افزود: جاده سلامت «فعال باش اصفهان» با جدول بندی سنی از 20 سال تا بالای 60 سال و توضیح نحوه اجرای تست پیاده روی را کپورت برای اولین بار در شهر اصفهان اجرا می‌شود.
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس جدول سنی و درجه بندی از خیلی ضعیف تا عالی آمادگی قلبی عروقی شرکت کنندگان در تست پیاده روی سنجیده می‌شود، افزود: بررسی و پایش نتایج، می‌تواند به آگاهی از سلامت ساکنان منطقه 11 شهرداری منجر شده و شهروندان از وضعیت سلامت خویش آگاه شوند.
وی با اعلام افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی تصریح کرد: چهار ایستگاه ورزش صبحگاهی در منطقه 11 شهرداری موجود بود که با افتتاح مراکز ورزش صبحگاهی بیشتر در منطقه رهنان این تعداد به 8 ایستگاه افزایش یافته است.
اشرفی با اشاره به اینکه پارک شهدای مدافع حرم در راستای افزایش نشاط اجتماعی در سال گذشته به بهره برداری رسید، بیان داشت: با افتتاح جاده سلامت اتفاق مهمی برای شهروندان غرب اصفهان افتاد که در حال حاضر با افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و برگزاری رویدادهای تابستانه که به همت مدیریت شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تحقق پیوسته می‌توان بیش از گذشته نشاط اجتماعی و تندرستی را در بین ساکنان این منطقه شاهد بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/104397/افتتاح-اولین-جاده-سلامت-«فعال-باش-اصفهان»-در-منطقه-رهنان
بستن   چاپ