پیام سپاهان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان:
انجمن های ادبی کاشان ساماندهی می شوند
شنبه 29 تير 1398 - 17:16:43
پیام سپاهان - کاشان - رئیس اداره ارشاد کاشان از فعالیت 10 انجمن ادبی در این شهرستان خبر داد و گفت: انجمن های ادبی کاشان ساماندهی می شوند.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های ممتاز کاشان وجود انجمن‌های ادبی است، اظهار داشت: سابقه انجمن‌های ادبی در کاشان به ده‌ها سال قبل بر می‌گردد و امروزه نیز انجمن‌های ادبی در حوزه شعر و ادب در این منطقه فعالیت چشمگیری دارند و در موضوعات و مناسبت‌های مختلف سعی دارند با دیگر شهرها ارتباط خوبی برقرار کنند.
وی ضمن اشاره به حضور انجمن‌های ادبی کاشان در مسابقات، جشنواره‌ها، همایش‌ها و آئین‌ها افزود: خوشبختانه اساس نامه‌ای ویژه انجمن‌های ادبی کشور تدوین شده است و ما نیز پیگیر هستیم تا علاوه بر استمرار فعالیت این انجمن‌ها، با توجه به اساس نامه تدوین شده ساماندهی شوند.
رئیس ارشاد کاشان از فعالیت 10 انجمن ادبی در کاشان خبر داد و ابراز داشت: این انجمن‌های ادبی در حوزه شعر، نقد، بررسی شعر و حوزه آئینی فعالیت دارند و این موضوع یک پتانسیل بزرگ برای کاشان محسوب می‌شود چراکه از دل این انجمن‌ها شاعران بزرگی پرورش پیدا می‌کنند و به نسل‌های آینده معرفی می‌شوند.
خوانش اشعار شعرای گذشته در افزایش مهارت شعرخوانی و شعر نویسی مؤثر است
وی با بیان اینکه خوانش اشعار شعرای گذشته ما را در افزایش مهارت شعرخوانی و شعر نویسی یاری می‌دهد، گفت: اداره ارشاد کاشان تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا حداکثر حمایت را از این انجمن‌های ادبی داشته باشد چراکه معتقد است انجمن‌های ادبی راهی برای شکفتن استعدادهای انسان‌ها است و ذوق و هنر افراد در محافل ادبی بیش از پیش بروز و ظهور دارد.‌

http://www.sepahannews.ir/fa/News/104414/انجمن-های-ادبی-کاشان-ساماندهی-می-شوند
بستن   چاپ