پیام سپاهان
امام جمعه مشهد اردهال کاشان انتقاد کرد:
بی مهری 40 ساله مسئولان به منطقه اردهال کاشان
شنبه 29 تير 1398 - 17:16:45
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: اردهال کاشان برخی روزها جمعیتی برابر یک شهرستان را پذیراست در حالیکه به واسطه بی مهری 40 ساله مسئولان بودجه تخصیصی آن تنها به اندازه یک روستاست.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی سلیمانی ظهر شنبه در مراسمی در آستان علی بن امام محمد باقر (ع) با بیان اینکه با گذشت 40 سال تغییر محسوسی در منطقه اردهال کاشان شاهد نیستیم، اظهار داشت: اگر مسئولان شهرستان کاشان پیش از سیل اخیر اقدامات پیشگیرانه را انجام داده بودند، شاهد وقوع حوادث تلخی نظیر کشته شدن مادر و فرزند کوچک نبودیم.
وی با بیان اینکه مردم و روحانیون منطقه کاشان و اردهال با طوماری خواستار تحقق تولیت آستان علی بن محمد باقر از رهبر معظم انقلاب شده‌اند، افزود: مسئولان کشوری و آیت الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان نیز از رهبر معظم انقلاب درخواست تولیت آستان حضرت علی بن امام محمد باقر (ع) را داشته و مرحوم آیت الله شاهرودی نیز به توسعه آستان و ایجاد حوزه در منطقه اردهال کاشان تاکید داشتند.
بودجه منطقه اردهال کاشان به اندازه یک روستای کوچک است
امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه آستان مقدس حضرت علی بن امام محمد باقر (ع) این شهرستان می‌تواند در تولید فرهنگ تشیع هم طراز شهر مقدس قم باشد، ابراز داشت: آستان علی بن امام محمد باقر (ع) کاشان فقط امکان اسکان یک خانواده را دارد و امیدواریم با عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب شاهد ارتقای آستان به تولیت باشیم اما اگر شرایط به این شکل ادامه یابد، تا 50 سال دیگر نیز اتفاق خاصی را شاهد نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه منطقه اردهال کاشان در برخی روزها جمعیتی برابر یک شهرستان را پذیراست، گفت: متأسفانه به واسطه بی مهری مسئولان به این منطقه همچنان به اندازه یک روستا از بودجه بهره‌مند می‌شود و بر همین اساس امیدواریم آرزوی مردم خطه اردهال کاشان که به بیت رهبری نیز منعکس شده، با دست با کفایت رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشد.
نبود امکانات در منطقه اردهال کاشان
سلیمانی ضمن انتقاد از نبود امکانات در منطقه اردهال کاشان افزود: جوانان منطقه اردهال کاشان حتی یک زمین و سالن ورزشی هم ندارند که این امر ضرورت توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری به این منطقه را می‌رساند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/104416/بی-مهری-40-ساله-مسئولان-به-منطقه-اردهال-کاشان
بستن   چاپ