پیام سپاهان
احداث کنارگذر خوانسار 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
یکشنبه 30 تیر 1398 - 11:27:44 AM
ایرنا

پیام سپاهان- منصور کمالی اظهارداشت: پنج کیلومتر از عملیات احداث این طرح با بالغ بر6 میلیارد و 800 میلیون تومان از ردیف اعتبارات ملی سال 98 در دست اجراست.
وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های اجرای طرح کنارگذر کمربندی شهر خوانسار فعال است، افزود: روسازی پنج کیلومتر ابتدای این طرح انجام شد و برای ادامه عملیات، نقشه‌برداری از طریق پهباد در حال انجام است که امیدواریم اعتبار تخصیص یافته برای طرح را تا پایان سال بتوانیم جذب کنیم.
وی بیان داشت: این طرح چهار خطه دارای 65 دستگاه پل با حجم خاکبرداری بیش از 6 میلیون مترمکعب و اعتبار پیش بینی شده 600 میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی ضمن قدردانی از مسوولان امر، تخصیص بموقع اعتبار را برای به انجام رساندن این طرح مهم راهسازی شهرستان را خواستار شد.
کمالی در زمینه زیرگذر روستای سنگ سفید خوانسار یادآور شد: بتون‌ریزی دیواره‌های زیرگذر کامل انجام شده و از امروز آرماتوربندی و بتون ریزی سقف آن انجام می شود و پیمانکار قول داد که تا هفته دولت این جاده افتتاح شود.

به گفته فرماندار خوانسار برای ساخت این زیرگذر به طول 30 متر و عرض شش متر بیش از هشت میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد که با اجرای آن دسترسی مردم به زمین کشاورزی فراهم می‌شود.

به تاکید کارشناسان با احداث کنارگذر خوانسار بخشی از اعظمی از ترافیک شهری در شهرستان کاهش می یابد که تخصیص بموقع اعتبار این طرح از سوی مسوولان امر الزامی است.

استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/104436/احداث-کنارگذر-خوانسار-600-میلیارد-ریال-اعتبار-نیاز-دارد
بستن   چاپ