پیام سپاهان
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان:
کاهش خروجی سد زاینده‌رود/ذخیره سد به 796 میلیون مترمکعب رسید
يکشنبه 30 تير 1398 - 14:27:28
پیام سپاهان - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به کاهش خروجی سد زاینده رود از روز گذشته، گفت: در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود 796 میلیون مترمکعب است و خروجی سد زاینده رود به 74 مترمکعب رسیده است.
حسن ساسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: خروجی سد زاینده رود طبق برنامه زمان بندی برای توزیع آب کشاورزی کاهش یافته است و به مدت 10 روز تحویل آب متوقف می شود.
وی با بیان اینکه امروز 30 تیرماه ذخیره سد زاینده رود 796 میلیون مترمکعب است، گفت: در حال حاضر ورودی سد زاینده‌رود 72 و خروجی آن 74 مترمکعب بر ثانیه است.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان افزود: در حال حاضر تحویل آب به کشاورزان غرب اصفهان حذف شده و هنوز تحویل آب به شرق اصفهان ادامه دارد و چرا که مدت تحویل حقابه کشت تابستانه شرق اصفهان 20 روز است و تا هفته آینده آب در زاینده رود جریان دارد.
وی با بیان اینکه نحوه توزیع آب کشت تابستانه در مرداد ماه نیز به همین نحوه خواهد بود، ادامه داد: در شهریور ماه نیز با بررسی دقیق تر شرایط سد زاینده رود نسبت به میزان و نحوه توزیع حقابه کشاورزان تصمیم گیری می شود.
ساسانی خاطرنشان کرد: در شهریور ماه به طور قطع آب تحویل کشاورزان داده می شود اما احتمال دارد زمان و نحوه توزیع حقابه کشاورزان غرب و شرق اصفهان اندکی متفاوت باشد.
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/104452/کاهش-خروجی-سد-زاینده‌رود-ذخیره-سد-به-796-میلیون-مترمکعب-رسید
بستن   چاپ