پیام سپاهان
رئیس هیئت کشتی شهرستان خمینی شهر خبر داد:
برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی خردسالان اصفهان در خمینی شهر
يکشنبه 30 تير 1398 - 16:53:40
پیام سپاهان - خمینی شهر - رئیس هیئت کشتی شهرستان خمینی شهر از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی المپیاد خردسالان استان اصفهان به میزبانی خمینی شهر خبر داد و گفت: خمینی شهر نیاز به یک خانه کشتی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سید هادی موسوی با اعلام برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی المپیاد خردسالان استان اصفهان به میزبانی خمینی شهر اظهار داشت: نخستین دوره از مسابقات کشتی آزاد و فرنگی المپیاد خردسالان اصفهان به میزبانی خمینی شهر به مدت سه روز از 26 تیر ماه در سالن ورزشی انقلاب خمینی شهر برگزار شد.‌
وی با اشاره به اینکه مسابقات در 12 وزن و در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شده است اظهار داشت: 132 نفر در بخش کشتی فرنگی و 234 نفر در بخش کشتی آزاد در این دور از مسابقات از 19 شهرستان شرکت کردند.
رئیس هیئت کشتی شهرستان خمینی شهر ابراز داشت: نفرات برتر این مسابقات به المپیاد مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
وی کشتی را ورزش باستانی و ملی ایران زمین دانست و افزود: از نکات حائز اهمیت در برگزاری این مسابقات حضور خانواده‌های علاقمند به ورزش ملی کشور، در سالن رقابت‌ها بود. همچنین حدود 20 داور این رقابت‌ها را قضاوت می‌کردند که دو داور خانم در بین آنها حضور داشتند.
موسوی در مورد سالن‌های فعال در سطح شهرستان گفت: در حال حاضر در خمینی شهر، تیرانچی ، درچه، ولاشان ، کوشک و جوی آباد سالن فعال داریم که همه روزه در همه رده‌های سنی در این سالن‌ها کشتی گیران مشغول به تمرین هستند.
موسوی بزرگ‌ترین مشکل هیئت را نداشتن سالن استاندارد دانست و ادامه داد: نبود سالن استاندارد از بزرگترین مشکلات هیئت خمینی شهر است. خمینی شهر نیاز به یک خانه کشتی دارد و از مسئولان درخواست داریم در این زمینه کشتی را حمایت کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/104473/برگزاری-مسابقات-کشتی-آزاد-و-فرنگی-خردسالان-اصفهان-در-خمینی-شهر
بستن   چاپ