پیام سپاهان
روزنمای فرهنگ و هنر نصف جهان؛
هشتم مرداد با فرهنگ و هنر
سه شنبه 8 مرداد 1398 - 12:22:45
پیام سپاهان - فهرست رویدادهای فرهنگی هنری امروز شهر را در ایسنا بخوانید.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، برای دیدن نمایشگاه «سکوت سرد» فقط امروز فرصت هست. این نمایشگاه شامل 25 اثر با سبک اکسپرسیونیسم و تکنیک میکس مدیا است و برای حمایت از قربانیان اسیدپاشی برپاشده است. تئاتر «دروغگو» به کارگردانی حسن محمدی فقط تا فردا شب روی صحنه سالن سوره است. فیلم «صدای آهسته» نیز امروز در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.
نمایشگاه‌های برپاشده
امروز آخرین روز برپایی نمایشگاه «سکوت سرد» با آثاری از مژده حسنی در گالری نگاه نو است. این نمایشگاه از ساعت 17 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان است.
«قاجار در صفویه» نام نمایشگاهی از آثار نسترن ذهب صنیعی است که در نگارخانه صفویه برپاشده. این نمایشگاه تا نهم مردادماه هر روز از ساعت 17 تا 22 تماشاگران را فرامی‌خواند.
نمایشگاه «تذکار» تا 11 مردادماه هر روز از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 20 در گالری گذار میزبان علاقه‌مندان است. 
اولین نمایشگاه سالانه هنرهای سنتی با نام «آفتاب هشتم» به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در موزه هنرهای تزیینی برپاست. این نمایشگاه تا 15 مردادماه دوستداران هنر را فرامی‌خواند.
نمایشگاه «455 کیلومتر» با هدف ایجاد تعامل بین هنرمندان اصفهان و تهران به‌تازگی برپاشده و علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند تا 16 مردادماه هر روز از ساعت 17 تا 21 به گالری اکنون مراجعه کنند.
«هزاره» نام نمایشگاهی از مجسمه‌های هنرجویان سرمد است که از چهارم مردادماه در گالری پنج او هفت گشایش‌یافته. این نمایشگاه تا 16 مردادماه هر روز از ساعت 20 تا 17 پذیرای علاقه‌مندان است.
نخستین نمایشگاه «عکس تئاتر» کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان تا 16 مردادماه هر روز از ساعت 10 تا 22 در گالری نگرش برپاست.
نمایشگاهی از عکس‌های وطنی عبدالله هاشمی نسب نمین، از پنجم مردادماه در نگارخانه کوثر گشایش‌یافته. این نمایشگاه، تا 17 مردادماه میزبان علاقه‌مندان است.
گالری شماره یک موزه هنرهای معاصر اصفهان تا 18 مردادماه میزبان نمایشگاه «اتاق تاریک» است. این نمایشگاه هر روز از ساعت 17 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان به عکاسی است.
نمایشگاه آثار علیرضا چلیپا، در گالری امروز را نیز تا 28 مردادماه هر روز (به‌جز سه‌شنبه و جمعه) از ساعت 12 تا 20 می‌توان دید.
نمایش‌های روی صحنه
تئاتر «دروغگو» به کارگردانی حسن محمدی تا 9 مردادماه هر شب رأس ساعت 20:30 در سالن سوره اجرا می‌شود.
تئاتر کمدی «گوشت» به کارگردانی میلاد اباذری تا 10 مردادماه هر روز رأس ساعت 19:30 در تماشاخانه ارغوان شهرضا روی صحنه می‌رود.
تئاتر «کلاغ‌ها» به نویسندگی و کارگردانی سعید محسنی تا 21 مردادماه هر روز رأس ساعت 19 در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می‌شود.
تئاتر کمدی «رابینسون کروزوئه» به کارگردانی پیمان کریمی تا 24 مردادماه هر شب رأس ساعت 20:15 و روزهای 10 و 17 مرداد رأس ساعت 18:45 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه می‌رود.
تئاتر کمدی «بالشت» به نویسندگی و کارگردانی علی قیومی از یکم مردادماه اجرای خود را در سالن سینما فلسطین آغاز کرده است. این تئاتر را هر شب رأس ساعت 20:15 می‌توان دید.
تئاتر «داغونا، اندر احوالات یک کارگردان سینما» به نویسندگی و کارگردانی رادمهر کشانی هر شب رأس ساعت20:30 در سالن آمفی‌تئاتر سیتی سنتر روی صحنه می‌رود. 
فیلم‌های روی پرده
پردیس سینمایی ساحل امروز فیلم‌های «تپلی و من»، «سرکوب»، «قصر شیرین»، «نیوکاسل»، «ایکس لارج»، «زهرمار»، «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد»، «ما همه با هم هستیم»، «سامورایی در برلین»، «تگزاس 2» و «متری شیش و نیم» را روی پرده دارد.
در پردیس سینمایی سیتی سنتر فیلم‌های «صدای آهسته»، «سرکوب»، «قصر شیرین»، «نیوکاسل»، «ایکس لارج»، «زهرمار»، «کار کثیف»، «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد»، «ما همه با هم هستیم»، «سامورایی در برلین» و «تگزاس 2» را می‌توان دید.
پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «تپلی و من»، «سرکوب»، «قصر شیرین»، «نیوکاسل»، «ایکس لارج»، «زهرمار»، «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد» و «تگزاس 2» را اکران می‌کند.
در سینما بهمن، فیلم‌های «تپلی و من»، «قصر شیرین»، «نیوکاسل» «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد» و «ایکس لارج» اکران می‌شود.
در سینما فلسطین فیلم‌های «قصر شیرین»، «ایکس لارج»، «زهرمار»، «تگزاس 2» و «شبی که ماه کامل شد»، در سینما سپاهان فیلم‌های «قصر شیرین»، «ایکس لارج»، «شبی که ماه کامل شد»، «تگزاس 2» و در سینما قدس فیلم‌های «قصر شیرین»، «ایکس لارج»، «زهرمار» و «تگزاس 2» و در سینما فرهنگیان فیلم‌های «ایکس لارج»، «زهرمار»، «ما همه با هم هستیم»، «تگزاس 2» و «پیشونی سفید 3» را می‌توان دید.
کد خبرنگار: 13038
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/105857/هشتم-مرداد-با-فرهنگ-و-هنر
بستن   چاپ