پیام سپاهان
تابش به مهر خبر داد:
نمایش آثار هنرمندان 5 قاره جهان در جشنواره فیلمهای کودک و نوجوان
چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 10:00:59
پیام سپاهان - اصفهان - دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: در این دوره از جشنواره تنوع فیلمها چشمگیر است و آثار هنرمندان پنج قاره به نمایش در خواهد آمد.

علیرضا تابش در حاشیه رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پوستر نهایی این جشنواره بعد از ده ها اتود اولیه توسط حمیدرضا بیدقی انتخاب شد؛ در این پوستر سعی شده است از نمادهای جهانی و ایرانی- اسلامی و موتیف ها و رنگ های اصفهان و ایران استفاده شود.
وی با بیان اینکه این کودکان نمایندگان پنج قاره جهان هستند، ابراز داشت: در سی و دومین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان تنوع فیلم ها چشمگیر است و آثار هنرمندان پنج قاره به نمایش در خواهد آمد.
دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان با اشاره به طراحی پوستر سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور ادامه داد: در این پوستر هم چهره نوجوانی به نمایش درآمده که مشغول تماشای فیلم است و شعف و ذوق را از چهره او می توان دریافت.
وی با بیان اینکه بیست روز تا سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان باقی مانده است، اظهار داشت: امیدواریم با همراهی هنرمندان، مردم اصفهان، اصحاب رسانه شاهد برگزاری جشنواره شایسته ای باشیم.
دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان با بیان اینکه صنعت تصویر را باید به صورت یک زنجیره در نظر گرفت، ابراز داشت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان یکی از حلقه های این زنجیره است. این زنجیره حلقه های دیگری اعم از بخش های تولید، تقویت زیرساخت ها، افزایش سالن های سینمایی و رویدادهای مربوط به فیلم نامه نویسی و خلق ایده دارد که در نظر داریم با کمک شهرداری اصفهان بعد از جشنواره فیلم کودک و نوجوان در هر فصل از سال یک رویداد مهم سینمایی را داشته باشیم.
وی تاکید کرد: اصفهان اگر بخواهد به قطب صنعت تصویر و صنایع خلاق در حوزه فیلم کودک و نوجوان شود نیازمند این است که به طور دایم با برگزاری و تقویت رویدادهای سینمایی و زیرساخت های سینمایی و تخصصی؛ توسعه اکران فیلم های کودکان و نوجوانان را مدنظر داشته باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/105882/نمایش-آثار-هنرمندان-5-قاره-جهان-در-جشنواره-فیلمهای-کودک-و-نوجوان
بستن   چاپ