پیام سپاهان
نخستین کاروان توانخواهان کاشانی راهی مشهد مقدس شد
چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 12:18:44 PM
ایرنا

پیام سپاهان- مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان روز چهارشنبه در این زمینه گفت: برای نخستین بار کاروان 42 نفره زائر اولی سالمند و توانخواه کاشان با همراهی چند پرستار به مدت سه روز در مشهد مقدس حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی افزود: یک روحانی نیز جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی کاروان توانخواهان کاشانی را در این سفر زیارتی همراهی می کند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ مهربانی و کرامت رضوی بیان کرد: شخصی که قصد زیارت حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) را دارد، از هنگام خروج از درب خانه زائر آن حضرت محسوب می‌شود و باید به این زائران خدمات مناسبی ارائه کرد تا زیارتی با معرفت بیشتر و دلچسب‌تر را تجربه کنند.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان تاکید کرد: اعزام این قشر از زائران توانخواه به طور قطع در افزایش نشاط و بهبود روحیه آنها تاثیر داشته، مرضی و مقبول درگاه حق قرار گرفته و خیر و برکت بسیاری هم به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: چشم‌انداز ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت آستان نیز تکریم و خدمات‌رسانی به زائر و توسعه فرهنگ رضوی قرار گرفته، چنان‌که دهه کرامت امسال با عنوان خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت (ع) نامگذاری شده بود.

به گفته بصیرتی، از سال 91 تاکنون بیش از 2 هزار زائر اولی از شهرستان کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند.

کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/105887/نخستین-کاروان-توانخواهان-کاشانی-راهی-مشهد-مقدس-شد
بستن   چاپ