پیام سپاهان
رقابت 8424 نفر در آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی استان اصفهان
شنبه 19 مرداد 1398 - 12:08:18
پیام سپاهان - مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی استان توسط جهاد دانشگاهی صبح امروز همزمان با سراسر کشور خبر داد.
هومن سراج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های کل کشور امروز به صورت همزمان در استان‌های کشور برگزار شد و در استان اصفهان نیز 8 هزار و 424 داوطلب استخدام در آتش‌نشانی، برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.
وی افزود: در استان اصفهان آزمون در دو حوزه دانشگاه اصفهان و نجف آباد برگزار شد؛ به این ترتیب که از مجموع شرکت‌کنندگان، 2456 نفر در حوزه نجف آباد و 5968 داوطلب در حوزه‌ دانشگاه اصفهان باهم به رقابت پرداختند.
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه آزمون شامل 165 سوال عمومی و تخصصی بود، خاطرنشان کرد: این آزمون در یک نوبت در مدت 180 دقیقه برگزار شد و تعداد 300 نفر خانم نیز در این آزمون شرکت داشتند.
سراج اعلام کرد: بعد از برگزاری آزمون نتایج به صورت سراسری اعلام می شود. نتایج آزمون کتبی سه برابر ظرفیت تا پایان مرداد اعلام و بعد از آن آزمون عملی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه نیروهای مورد نیاز در این آزمون راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین آتش‌نشانی و آتش‌نشان هستند، اضافه کرد: بر اساس آیین نامه، بخشی از سهمیه برای ایثارگران، خانواده جانبازان و شهدا خواهد بود.
کد خبرنگار:13037
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107075/رقابت-8424-نفر-در-آزمون-استخدامی-مشاغل-عملیاتی-آتش‌نشانی-استان-اصفهان
بستن   چاپ