پیام سپاهان
شاه علی: اصفهانی ها همیشه پیشرو بودند
شنبه 19 مرداد 1398 - 18:33:49
پیام سپاهان - معاون مالی و توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به پیگیری یکی از بانوان موتورسوار اصفهان برای گرفتن مجوز گفت: شهروندان اصفهان همیشه در تمام زمینه ها پیشرو بودند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، احسان شاه علی ظهر امروز (شنبه) در گردهمایی هیئت‌های ورزشی و مسئولان بانوان شهرستان‌های تابع استان اصفهان با حضور فرهادی زاد معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: اخیرا یکی از بانوان موتورسوار اصفهان با پیگیری هایی که از دیوان عدالت اداری داشت توانست مجوز بگیرد و این نشان دهنده این است که شهروندان اصفهان افرادی پیگیر و مطالبه گر هستند. در این میان بانوان اصفهان نیز در تمام صحنه ها حضوری پر رنگ داشتند.
وی افزود: در امر ورزش، جبهه و جنگ و هر جایی که کشور احساس خطر می کرده، بانوان اصفهانی دوش به دوش مردان وارد صحنه شدند و خدمت کردند. زنان و مردان با پتانسیلی که داشته اند، توانستند برای کشور افتخار آفرین باشند.
معاون مالی و توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: تلاش و سعی ما براین بوده که در ورزش عدالت را برقرار کنیم و نظر مدیرکل ورزش استان نیز همین مساله بوده است، تفاوتی بین آقایان و بانوان نیست و بحث جنسیتی وجود ندارد.
شاه علی تاکید کرد: با همکاری شاکری فر رئیس کارگروه ورزش بانوان اداره کل و امینازاد معاون اداره کل ورزش سعی کردیم تا بتوانیم به طرق مختلف گوشه ای از زحمات همکارانمان را در هیئت های ورزشی پوشش دهیم و همراه آن ها باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107213/شاه-علی--اصفهانی-ها-همیشه-پیشرو-بودند
بستن   چاپ