پیام سپاهان
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:
نیمی از بودجه هیئتها باید به ورزش بانوان اختصاص یابد
شنبه 19 مرداد 1398 - 18:54:33
پیام سپاهان - مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به آمار ورزشکاران اصفهانی در قالب تیم های مختلف ملی گفت: تمام ورزشکاران اصفهانی اعزامی به مسابقات بین المللی و جهانی با مدال برمی گردند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمد سلطان حسینی امروز (شنبه) در گردهمایی نواب روسای هیئت های ورزشی و مسئولان بانوان شهرستان های استان اصفهان با مهین فرهادی زاد -معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: نیمی از بیمه شدگان ورزشی استان را بانوان تشکیل می دهند و در بسیاری از رشته های ورزشی بانوان اصفهانی سرآمد کشور هستند.
وی با اشاره به بازی روز گذشته تیم ملی والیبال کشورمان مقابل کوبا و حضور بازیکنان اصفهانی در ترکیب تیم ملی گفت: شاید کسی اصفهان را استان والیبال خیز نشناسد؛ اما در تیم ملی مردان سه نماینده داریم و در تیم ملی بانوان نیز 70 درصد را اصفهانی ها تشکیل می دهند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: تیم ملی ووشو بانوان در رشته ساندا سه ورزشکار اعزامی به مسابقات جهانی دارد که خواهران منصوریان در ترکیب تیم اعزامی جای دارند که این یعنی کاملا تیم ملی از ورزشکاران اصفهان است و در صورت اعزام در بخش تالو نیز زهرا کیانی نماینده کشورمان خواهد بود.
سلطان حسینی نتایج به دست آمده در بخش بانوان را حاصل تلاش نواب رئیس و مسئولان ورزشی شهرستان ها دانست و ادامه داد: همچنین باید از تلاش های چشمگیر شهرداری ها در بخش توسعه ورزش بانوان تقدیر کنیم.
وی خاطر نشان کرد: در بخش اعتبارات هیئتها به بخش بانوان اگر هیئتی کمتر از 50 درصد اختصاص بودجه داشته باشد به آنها تذکر داده می شود.
سلطان حسینی، با اشاره به حضور دکتر فرهادی زاد در این مراسم، او را یکی از افراد شاخص در حوزه فعالیتی بانوان دانست که بر اساس شایستگی های خود به عنوان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107216/نیمی-از-بودجه-هیئتها-باید-به-ورزش-بانوان-اختصاص-یابد
بستن   چاپ