پیام سپاهان
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان؛
از منشور حقوق شهروندی رونمایی شد
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 15:45:36
پیام سپاهان - در حاشیه همایش حقوق شهروندی، منشور حقوق شهروندی ویژه مراجعه کنندگان به هیئت های ورزشی رو نمایی شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، به مناسبت روز ملی حقوق بشر و کرامت انسانی "همایش حقوق شهروندی" ویژه هیئت های ورزشی صبح امروز (یکشنبه) از ساعت 10 صبح توسط موسسه مردم نهاد فرهنگ شهر در کتابخانه مرکزی اصفهان با حضور ژاله فرامرزیان- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیسیون حقوق شهروندی وزارت ورزش و جوانان، معاون سیاسی و امنیتی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان، روسای هیئت های ورزشی، مدیرعامل باشگاه سپاهان و سایر مسئولین برگزار شد.
پس از قرائت قرآن و اجرای سرود ملی، ویدیویی از سخنان رهبر انقلاب و ریاست جمهوری به نمایش گذاشته شد که به حقوق بشر و حقوق شهروندی اشاره داشت.
محمد سلطان حسینی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در این همایش، اظهار کرد: خوشحال هستم که در کشوری زندگی می کنم که بالاترین مقام اجرایی کشور قائل به حقوق شهروندی است. هیچ جای دنیا مردمی به پاک دستی و با ایمانی مردم ایران پیدا نخواهیم کرد. این مردم از آرمان های انقلاب و مرز و بوم کشور دفاع می کنند و با همه ناملایمات پای نظام ایستاده اند و امنیت این جامعه حاصل تلاش مردم است.
وی ادامه داد: برای اینکه جامعه ما پایدار باشد، حقوقی به گردنِ هم داریم. به عنوان یک شهروند از همه حاضران کمال تشکر را به علت خدمت به مردم ایران، دارم.
همچنین سید محسن سجاد - مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان، اظهار کرد: یکی از سرمایه‌های ارزشمند، سرمایه های انسانی و اجتماعی است. حقوق شهروندی در نظام اداری جای دارد. هدف دولت ها به خصوص دولت تدبیر و امید، کرامت انسان ها است. به جد دنبال حقوق شهروندی در نظام اداری هستیم و روزهای دوشنبه را به ارتباط بدون واسطه با تشکل های مردمی اختصاص داده ایم.
اجرای موشن گرافیک برنامه بعدی این همایش بود که شهروند و حقوق شهروندی را معرفی کرد. 
در این همایش از منشور حقوق شهروندی ویژه مراجعه کنندگان به هیئت های ورزشی رو نمایی شد. همچنین این منشور را ژاله فرامرزیان، حیدر قاسمی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان اصفهان، مدیرعامل باشگاه سپاهان و دبیر این همایش منشور را امضا کردند.
پس از سخنان معاون توسعه مدیریت منابع انسانی برخی از روسای هیئت ها تقاضاهای خود را اعلام کردند و مدیرکل اداره ورزش و جوانان و معاون توسعه مدیریت منابع انسانی و معاون سیاسی، امنیتی استاندار این سخنان را گوش داده و در پایان به این تقاضاها پاسخ دادند. داشتن شناسه اقتصادی و توزیع اعتبارات مهم ترین درخواست هیئت ها از این سه نفر بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107274/از-منشور-حقوق-شهروندی-رونمایی-شد
بستن   چاپ