پیام سپاهان
فرهادی زاد: استعدادها باید پرورش پیدا کنند
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 10:51:33
پیام سپاهان - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: مسابقات دانش‌آموزی تأثیر بزرگی در فرآیند استعدادیابی دارد؛ چراکه این بچه‌ها از معدن استعدادها یعنی مدارس می‌آیند.
مهین فرهادی زاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص سی‌امین دوره مسابقات دانش‌آموزی دختر کشور اظهار کرد: مسابقات دانش‌آموزی هر سال با حضور تعداد زیادی از دانش آموزان که به‌عنوان نفرات برتر رشته‌های ورزشی در استان‌های مختلف هستند، برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه امسال شهر اصفهان میزبان این مسابقات است و به‌خوبی میزبانی را نشان داد. دختران در دو رشته تنیس روی میز و هندبال با یکدیگر به رقابت پرداختند و با پرورش نفرات مستعد، بتوانیم از آن‌ها در تیم‌های ملی به‌خوبی استفاده کنیم.
فرهادی زاد در ارتباط با تأثیر مسابقات دانش‌آموزی بر ورزش بانوان کشور، افزود: این مسابقات تأثیر بزرگی بر ورزش بانوان و همچنین فرآیند استعدادیابی دارد؛ چرا این بچه‌ها از مقر و معدن استعدادها، یعنی مدارس می‌آیند. دختران و پسران ما از مدارس با رشدی که دارند به تیم‌های بالاتر راه پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به رها نشدن استعدادها پس از کشف آن‌ها، خاطرنشان کرد: استعدادها باید با پرورش در کانون‌های آموزش‌وپرورش و باشگاه‌های آزاد، به‌مراتب بالاتر در قالب تیم‌های باشگاهی در لیگ‌های مختلف راه پیدا کنند.
به گزارش ایسنا، سی‌امین دوره مسابقات دانش‌آموزی دختر کشور در دو رشته هندبال و تنیس روی میز از تاریخ 18 تا 24 مردادماه در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان در حال برگزاری است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107327/فرهادی-زاد--استعدادها-باید-پرورش-پیدا-کنند
بستن   چاپ