پیام سپاهان
دبیر نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در کاشان خبر داد:
آغاز سومین روز جشنواره نمایش های آیینی با شبیه خوانی «منصور حلاج»
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 12:09:17
پیام سپاهان - کاشان - دبیر نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در کاشان از آغاز سومین روز این جشنواره با شبیه خوانی «منصور حلاج» خبر داد.

اکبر رضوانیان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، از اجرای شبیه خوانی «لشکرکشی اسکندر» در سومین روز از اجراهای نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی خبر داد و اظهار داشت: این نمایش از ساعت 20:45 در تکیه میدان وای سلطان با اجرای امیر سلیمانی مقدم از تهران به روی صحنه می رود و در همین ساعت نیز نمایش «شبیه بی شبهه» با اجرای اصغر گروسی در مجموعه خانه مرشدی کاشان اجرا می شود.
وی با بیان اینکه تیمچه امین الدوله میزبان شبیه خوانی «منصور حلاج» است، افزود: این شبیه خوانی با اجرای علاءالدین قاسمی از تهران از ساعت 18 به روی صحنه می رود و مجموعه خانه نگین نیز از ساعت 19 شاهد اجرای خیمه شب بازی «کری» با اجرای اصغر علی محمدزاده از تهران و نقالی «تازیانه بهرام» با اجرای معصومه لشتی از اهواز است.
دبیر نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در کاشان با بیان اینکه نمایش رو حوضی «عروسی ننه غلامحسین» در مجموعه خانه احسان اجرا می شود، ابراز داشت: این نمایش رو حوضی از ساعت 20:45 با اجرای کیانوش بهروزپور از همدان به روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند برای شرکت در برنامه های مورد علاقه خود شرکت کنند و از تماشای آن لذت ببرند.
وی ضمن اشاره به آخرین اجرای سومین روز از نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در کاشان گفت: نقالی «گردآفرید» با اجرای زینب شاهمیری کاشان از شهرستان کاشان در مجموعه تاریخی احسان از ساعت 20:45 پایان بخش برنامه امروز این جشنواره است و بر همین اساس از شهروندان تقاضا داریم تا در برنامه های مورد علاقه خود شرکت کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107328/آغاز-سومین-روز-جشنواره-نمایش-های-آیینی-با-شبیه-خوانی-«منصور-حلاج»
بستن   چاپ