پیام سپاهان
توقیف محموله لوازم آرایشی و فیلترتصفیه آب در اصفهان
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 16:28:41
پیام سپاهان - سرپرست پلیس آگاهی استان از کشف 2 محموله انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد. 
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه روند بازرسی از انبارهای نگهداری کالا، از دپوی 2 محموله لوازم آرایشی و بهداشتی و فیلتر تصفیه آب قاچاق در 2 انبار حاشیه شهر اصفهان مطلع و وارد عمل شدند.
وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع، طی هماهنگی با مقام قضائی از 2 انبار مذکور بازدید کردند که 500 دستگاه فیلتر تصفیه آب و یک هزار و 136 قلم لوازم بهداشتی خارجی فاقد مدراک گمرکی کشف شد.
ترکیان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش 2 محموله کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرده اند، ادامه داد: در این رابطه 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: عملیات روند نظارت و کنترل بر عملکرد انبارهای نگهداری کالا به صورت منظم در دستور کار پلیس قرار دارد و در صورت کشف کالای قاچاق در انبارها با صاحبان آن ها برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی، عرضه و فروش کالاهای قاچاق را باعث ضربه به اقتصاد کشور دانست و گفت: این کالاها فاقد هرگونه ضمانت هستند و ممکن است در شرایط غیر بهداشتی، بدون کیفیت و حتی تقلبی تهیه شده باشند که باعث خسارات مادی و جانی می شوند.
سرپرست پلیس آگاهی اصفهان به شهروندان توصیه کرد: کالاهای مورد نیاز خود را از تولیدات ملی و مراکز معتبر خرید کنند و اگر اطلاعی از تهیه، دپو و یا توزیع کالاهای خارجی قاچاق دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107363/توقیف-محموله-لوازم-آرایشی-و-فیلترتصفیه-آب-در-اصفهان
بستن   چاپ