پیام سپاهان
موسوی لارگانی: اروپا در موضوع برجام با آمریکا هم‌صدا نشود
شنبه 29 مهر 1396 - 9:03:12 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: اروپایی‌ها در موضوع برجام نباید با آمریکا هم صدا شوند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدناصر موسوی لارگانی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان جوان اظهار داشت: مقام معظم رهبری مانند گذشته با فرمایشات حکیمانه و ارزشمند خود نکاتی را گوشزد کردند در حالی که مخاطبین فرمایشات ایشان فقط جوانان نبودند بلکه ملت ایران و مردم جهان بودند.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره برخورد اروپا بود، اروپایی که یک طرف موضوع برجام بودند. در جلساتی که درباره برجام برگزار شد اروپایی‌ها هم نماینده داشتند، اروپایی‌ها نباید خود را مستمسک دست آمریکا بدانند، آمریکایی که سردمدارش یک فردی است که با سیاست خودش را به دیوانگی زده که برخوردهای زشت و سخیفش مایه شرمساری مردم آمریکاست.
موسوی لارگانی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنانشان اشاره داشتند که اگر اروپایی‌ها بخواهند حرف سردمداران آمریکا را تکرار کنند شما هم مانند آن‌ها می‌شوید. در موضوع انرژی هسته‌ای و موشک باید توجه کرد که اگر به ایران می‌گویند نداشته باشید، به پاکستان، هندوستان، خود آمریکا و روسیه و کشورهای دیگر هم بگویند نباید این امکانات را داشته باشند، چرا باید ملت‌ها و کشورهایی وابسته به اروپا و آمریکا باشند تا هر زمانی خواست آن‌ها را تحت فشار قرار دهد، اگر به ما می‌گویند موشک و انرژی هسته‌ای نداشته باشید خودشان هم نباید این‌ها را داشته باشند.
این نماینده مجلس بیان کرد: چند سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند که تولید سلاح‌های کشتار جمعی و اتمی حرام است، قطعا اولین افرادی که به این فرمایش ایشان سمعا و طاعتا می‌گویند دولتمردان و ملت ایران هستند با این وجود مشخص است که استفاده ما از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز است.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/10825/موسوی-لارگانی--اروپا-در-موضوع-برجام-با-آمریکا-هم‌صدا-نشود
بستن   چاپ