پیام سپاهان
فرمانده انتظامی کاشان خبر داد:
ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در کاشان/80 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد
جمعه 25 مرداد 1398 - 16:01:14
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده انتظامی کاشان از ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: 80 کیلوگرم تریاک در این زمینه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ علی پورکاوه بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد مخدر در کاشان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه پراید که عازم تهران بود مشکوک و آن را متوقف کردند و در بازرسی از این خودرو بیش از 80 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک آماده عرضه کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه سرنشینان خودرو پس از توقف قصد فرار از محل را داشتند، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با آمادگی و هوشیاری و در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری متهمان فراری و تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری سارق حرفه ای باطری خودرو در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت باطری از خودروهای وانت و پیکان در سطح شهر کاشان، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران کلانتری 13 با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای در این زمینه شدند، گفت: طی بازجویی های اولیه به عمل آمده، متهم در مواجه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به 11 فقره سرقت باطری از خودروهای وانت و پیکان در سطح شهر کاشان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108437/ناکامی-قاچاقچیان-مواد-مخدر-در-کاشان-80-کیلوگرم-تریاک-کشف-و-ضبط-شد
بستن   چاپ