پیام سپاهان
صادقی: موقعیت‌های تک‌به‌تک زیادی از دست دادیم
شنبه 26 مرداد 1398 - 12:52:57
پیام سپاهان - سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با اینکه مهره‌های بهتری نسبت به تیم حریف داشتیم، اما موقعیت‌های تک‌به‌تک زیادی از دست دادیم و شرایط به‌قدری سخت بود که نمی‌توانیم به بازیکنان خرده بگیریم.
کیوان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص دیدار تیمش برابر ستارگان دشتستان، اظهار کرد: به‌هرحال بازی هفته اول در برازجان با آن شرایط آب و هوایی بسیار گرم، بازی خوبی نبود. خداراشکر توانستیم 2 امتیاز بازی را بگیریم.
وی ادامه داد: سالن فوق‌العاده گرم بود و به نظر من بازی با این شرایط آب‌وهوایی نباید زودتر از ساعت 7 یا 8 برگزار شود. به چنین آب‌وهوایی عادت نداشتیم و خیلی سخت بود. شرایط آب و هوایی شهری مانند برازجان استثنا است و نمی‌توان شرایط بدنی بازیکنان را پیش‌بینی کرد.
صادقی در ارتباط با مسائل فنی بازی گفت: هر دو تیم در کار دفاعی ضعیف بودند و با اینکه مهره‌های بهتری نسبت به تیم حریف داشتیم، موقعیت‌های تک به تک زیادی از دست دادیم. ذوب‌آهن نباید این‌گونه بازی می‌کرد البته شرایط این‌قدر سخت بود که نمی‌توانستیم به بازیکنان خرده بگیریم.
وی در رابطه با داوری بازی، اظهار کرد: داوری بازی بد نبود و 30 ثانیه آخر بازی طبق مقررات جدید سوت زدند و تعویض اشتباه تیم مقابل منجر به پنالتی به سود تیم ما شد و توانستیم بازی را پیروز شویم.
سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش، خاطرنشان کرد: هفته آینده با تیم زاگرس اسلام‌آباد بازی داریم که تیم پرقدرتی است. حُسن این بازی میزبانی ما است که در شرایط آب و هوایی که به آن بیشتر عادت داریم بازی خواهیم کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108481/صادقی--موقعیت‌های-تک‌به‌تک-زیادی-از-دست-دادیم
بستن   چاپ