پیام سپاهان
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان:
هجمه های دشمن جوانان کشور را هدف گرفته است
یکشنبه 27 مرداد 1398 - 10:43:49 AM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت: هجمه هایی از سوی دشمنان علیه کشور و اعتقادات شیعه وجود دارد که اغلب آنها جوانان را هدف قرار داده است.

 حجت الاسلام منصور صابری در مراسم جشن دهه ولایت ویژه جوانان در سالن شهدای اهل فرهنگ و قلم اردستان اظهار داشت: جوانی یکی از بهترین دورانهای زندگی هر انسانی است که اگر از فرصتی که خداوند در اختیارش قرار داده به نحو احسن استفاده کند دیگر در زمان میانسالی و پیری حسرت نخواهد خورد.
وی افزود: در سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان همیشه امید بسیار بزرگی نهفته است و ایشان همیشه نسل جوان را امید و آینده کشور معرفی کرده اند .
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان ابراز داشت: هجمه هایی از سوی دشمن علیه کشور و اعتقادات شیعه وجود دارد که قالب آن به سمت و سوی جوانان قرار دارد و سخنان رهبر معظم انقلاب همیشه خنثی کننده این توطئه ها بوده است.
وی بیان داشت: جوانان با توجه به نزدیکی عید غدیر باید دقت داشته باشیم تا معرفت خود را نسبت به حضرت امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار افزایش دهیم.
حجت الاسلام صابری ادامه داد: جوانان بدانند که جوانی بهترین زمان برای خودسازی است تا بتوانیم برای میانسالی و پیری خود اندوخته ای داشته باشیم و در محضر خداوند شرمنده نشویم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108517/هجمه-های-دشمن-جوانان-کشور-را-هدف-گرفته-است
بستن   چاپ