پیام سپاهان
معاون پژوهشی دانشگاه کاشان خبر داد:
کسب نمایه اسکوپوس توسط 2 مجله دانشگاه کاشان
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 16:05:46
پیام سپاهان - کاشان - معاون پژوهشی دانشگاه کاشان از کسب نمایه اسکوپوس توسط دو مجله دانشگاه کاشان خبر داد و گفت: این دانشگاه 12 مجله تخصصی دارد.

مجید منعم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه هر مجموعه علمی برای نشر دستاوردهای علمی نیاز به ابزارهایی دارد، اظهار داشت: مجلات علمییکی از این ابزارهاست و بر همین اساس دانشگاه کاشان تلاش کرده است که در یک حوزه تخصصی سالانه حداقل یک مجله با اعتبار در نمایه های علمی معتبر منتشر کند.
وی افزود: بر همین اساس 12 مجله تخصصی داریم که دارای رتبه علمی پژوهشی بالایی از کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم هستند.
معاون پژوهشی دانشگاه کاشان با بیان اینکه در حوزه علوم پایه چهار مجله تخصصی داریم، افزود: دانشگاه کاشان سه مجله در حوزه علوم انسانی، دو مجله در حوزه مهندسی، دو مجله در زمینه معماری و هنر و یک مجله با موضوع منابع طبیعی دارد و در طول چهار سال اخیر نیز تمرکز خود را به نمایه کردن مجلات به شکل بین المللی معطوف کردیم.
وی از کسب نمایه اسکوپوس توسط دو مجله دانشگاه کاشان خبر داد و ابراز داشت: دو مجله دیگر ما نیز در شرف کسب نمایه های بین المللی هستند و بر همین اساس تمام تلاش خود را در اعتباربخشی مجلات دانشگاه کاشان با کسب نمایه های بین المللی به کار گرفتیم.
پژوهش یکی از محورهای در دستور کار دانشگاه کاشان است
وی با بیان اینکه پژوهش یکی از محورهای در دستور کار دانشگاه کاشان است، گفت: طی سال های اخیر این دانشگاه به موضوع پژوهش اهمیت ویژه ای داده است و نتایج این مهم نیز موجب کسب افتخارات ملی و بین المللی پژوهشی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان در رشته های مختلف علوم پایه، مهندسی، علوم انسانی و منابع طبیعی است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108550/کسب-نمایه-اسکوپوس-توسط-2-مجله-دانشگاه-کاشان
بستن   چاپ