پیام سپاهان
اجرای 32 طرح فاضلاب به روش بیع متقابل در کشور
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 12:28:37 PM
ایسنا
پیام سپاهان- مسعود خشاعی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم آغاز عملیات بزرگترین پروژه اجرای تاسیسات فاضلاب روستایی كشور در شهرستان فلاورجان با بیان اینكه ورود به مقوله فاضلاب در كشور بحث جدیدی است، اظهار كرد: به جز استان اصفهان كه پیشگام در بخش فاضلاب بوده بقیه شهرهای كشور سابقه ای حدود ١٥ تا  ٢٠ سال در این حوزه دارند.

وی با تاكید بر اینكه دولت منابع كافی برای اجرای طرح های  فاضلاب نداشته است، تصریح كرد: به همین منظور از توانمندی بخش خصوصی استفاده كرده ایم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شركت آب و فاضلاب كشور گفت: طی ١٥ سال گذشته ضریب پوشش فاضلاب كشور از ٥٠ درصد عبور كرده و با توجه به هدفگذاری آن ضرورت پروژه های فاضلاب در حوزه بهداشت و محیط زیست احساس می شود.

خشاعی افزود: در كشور ٣٢ طرح فاضلاب به روش بیع متقابل و با برنامه گذاری به ارزش هفت هزار میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در حوزه روستایی تاكید بیشتر بر آبرسانی روستاها است، تصریح كرد: هنوز در بحث فاضلاب جای كار بیشتری داریم و در حال برنامه ریزی هستیم و پروژه امروز نخستین پروژه بزرگ كشور در حوزه آب و فاضلاب روستایی با روش بیع متقابل است.
  عملیات اجرایی بزرگترین پروژه اجرای تاسیسات فاضلاب روستایی شهرستان فلاورجان به روش لوله گذاری به طول ٩٣ كیلومتر با سرمایه گذاری شركت ذوب آهن به روش بیع با هزینه ای بالغ بر ٩١٠ میلیارد ریال آغاز شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108633/اجرای-32-طرح-فاضلاب-به-روش-بیع-متقابل-در-کشور
بستن   چاپ