پیام سپاهان
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد:
سرمایه‎گذاری 1000 میلیارد تومانی ذوب آهن در تصفیه پساب
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 17:21:41
پیام سپاهان - مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: مجموعه سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان در بخش تصفیه پساب بالغ بر 1000 میلیارد تومان است و این هزینه در حالی انجام می شود که این شرکت از مشکلات نقدینگی رنج می برد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، منصور یزدی زاده صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم آغاز عملیات بزرگترین پروژه اجرای تاسیسات فاضلاب روستایی کشور در شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: اجرای این طرح از سوی ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت انجام می شود و از سوی دیگر از لحاظ اقتصادی به خصوص در کنار معضل آب اصفهان تاثیرگذار است.
وی افزود: زمانی که سنگ بنای ذوب آهن به زمین زده شد، سهم آب این شرکت از زاینده رود یک مترمکعب بر ثانیه بود که با اجرای پروژه های مختلف مصرف بهینه آب و همچنین استفاده از پساب، اکنون سهم آب ذوب آهن از زاینده رود به کمتر از چهار دهم مترمکعب برثانیه رسیده است.
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: مجموعه سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان در بخش تصفیه پساب بالغ بر 1000 میلیارد تومان است و این هزینه در حالی انجام می شود که این شرکت از مشکلات نقدینگی رنج می برد.
وی تاکید کرد: به دلیل اهمیت پروژه تصفیه پساب قرار است تا افق 1404 مصرف ذوب آهن از آب زاینده تنها درصدی برای مصارف شرب باشد و مصرف صنعتی از بخش تصفیه پساب تامین شود.
یزدی زاده یادآور شد: شرکت ذوب آهن اصفهان به عنوان نخستین صنعت استان برای نخستین بار به میزان 60 لیتر در ثانیه از پساب فاضلاب زرین شهر استفاده کرد، اما باید استفاده از پساب را در این صنعت توسعه دهیم.
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108636/سرمایه‎گذاری-1000-میلیارد-تومانی-ذوب-آهن-در-تصفیه-پساب
بستن   چاپ