پیام سپاهان
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان:
کمینه دمای هوای اصفهان به 17 درجه سانتیگراد می‌رسد
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 17:22:26
پیام سپاهان - اصفهان- کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای اصفهان به 17 درجه سانتیگراد می‌رسد، گفت: وزش باد شدید در استان اصفهان پیش بینی می شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار بر روی استان طی سه روز آینده است.
وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت، ابراز داشت: روز چهارشنبه هوای اصفهان صاف تا کمی ابری، همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.
وی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه هوای اصفهان صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد است، گفت: روز جمعه هوای اصفهان صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد شدید همراه است.
علی عسگریان با بیان اینکه هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به 34 و در خنک ترین ساعات روز 17 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود، ابراز داشت: طی 24 ساعت آینده بویین میاندشت با هشت درجه بالای صفر خنک ترین و کاشان با 38 درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان اصفهان است.
به گزارش مهر، بنا بر توصیه‌های اداره کل هواشناسی استان اصفهان به کشاورزان توصیه می شود به نسبت به تنظیم دور آبیاری مزارع، باغات و فضاهای سبز شهری اقدام کنند؛ همچنین لازم است مبارزه مناسب با مگس و حشرات ناقل بیماری در محل دامداری ها و مرغداری ها انجام گیرد.
همچنین به کشاورزان استان توصیه می شود انجام آبیاری بارانی، سم پاشی و محلول پاشی به خصوص در اواسط هفته در ساعات آرام روز انجام شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108647/کمینه-دمای-هوای-اصفهان-به-17-درجه-سانتیگراد-می‌رسد
بستن   چاپ