پیام سپاهان
اعلام آمادگی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برای میزبانی از رویداد های بین المللی ورزشی
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 17:23:35
پیام سپاهان - امیری خراسانی از بستر سازی مناسب جزیره کیش برای میزبانی از مسابقات بین المللی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، امیری خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در خصوص برنامه ریزی های این مجموعه گفت: جزیره کیش همواره می تواند میزبان شایسته ای برای رویدادهای ورزشی در سطوح ملی و بین المللی باشد و میزبانی از مسابقات غواصی ارتش های جهان 2019 در مرداد،گواه این توانمندی است.
وی افزود : در پی این رویداد و با توجه به امکانات خوب و شرایط آب و هوایی مناسب این منطقه، آبان امسال میزبان مسابقات جهانی کبدی خواهیم بود و در حاشیه این رویداد بین المللی ، برای استقرار کنفدراسیون جهانی کبدی در جزیره کیش هم تلاش می کنیم.
امیری همچنین با اشارهبه برگزاری رویدادهای غواصی و نجات غریق در کیش گفت: براساس تفاهم نامه فی مابین موسسه ورزش و فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران، این رویدادها در شش ماهه دوم امسال به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد.
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش امکانات دریایی و ساحلی کیش را بسیار مطلوب و قابل قبول عنوان کرد وگفت: کیش قابلیت تبدیل شدن به قطب ورزشهای ساحلی و دریایی کشور را دارد و می تواند با همکاری وزارت ورزش، سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران علاقه مند در این زمینه و همچنین بستر سازی لازم ، میزبان شایسته ای برای رویدادهای ملی و بین المللی ساحلی و دریایی باشد.
امیری در خصوص چگونگی روند بازسازی اماکن ورزشی گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده فی مابین سازمان منطقه آزاد کیش و یکی از سرمایه گذاران قدیمی جزیره کیش، مجموعه سوارکاری به زودی بازسازی و تجهیزشده و امکانات این مجموعه نیز استاندارد سازی خواهدشد.
امیری خراسانی با اشاره به فضاهای آموزشی - ورزشی مطلوب در جزیره کیش از برگزاری جلسه ای با مسئولان اداره آموزش و پرورش کیش درآینده نزدیک، با هدف استفاده بهینه دانش آموزان از فضاهای ورزشی کیش خبر داد و گفت : با همکاری دو طرفه استعدادهای ورزشی دانش آموزان شناسایی شده و برنامه ریزی می شود تا در تمامی زمینه ها، ورزش کیش در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.
گفتنی است به دستور دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بازسازی اماکن مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار معاونت عمرانی سازمان قرار گرفته و بزودی شاهد بازسازی و به روز شدن این مجموعه خواهیم بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108655/اعلام-آمادگی-موسسه-ورزش-و-تفریحات-سالم-کیش-برای-میزبانی-از-رویداد-های-بین-المللی-ورزشی
بستن   چاپ